  • 1. Data: 2015-07-14 19:03:48
    Temat: Zasrane ptaszyska
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    Cześć.

    Myślę, że tytuł mówi wiele.

    Wychodzę z pracy a tam wielka sraka na masce... zakląłem w duchu, ale
    szybko pobiegłem po wodę i ściereczkę, bo wiadomo jak to świństwo się
    wżera w lakier. Uparcie nie chciało zejść, po wywaleniu najtrwalszej
    części została breja, którą spłukałem wodą i osuszyłem szmatką.

    TERAZ MAM WIELKĄ "wyblakłą" plamę w miejscu zabiegu! >:(

    Jak jest wilgotna to jakby zanikała.
    Przeleciałem ciśnieniówką (plamę) ale nie pomogło.
    Macie jakieś rady jak to naprawić domowymi sposobami?

    Lakier srebrny metalic :(

    pozdrawiam.
    PlaMa

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-07-14 19:57:45
    Temat: Re: Zasrane ptaszyska
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-07-14 o 19:03, PlaMa pisze:

> [...]
    >
    > Jak jest wilgotna to jakby zanikała.
    > Przeleciałem ciśnieniówką (plamę) ale nie pomogło.
    > Macie jakieś rady jak to naprawić domowymi sposobami?

    Jakiś słaby lakier, moje auto jest dość brudne,
    ptasie odchody potrafią kilka dni leżakować na masce czy na dachu zanim
    je zauważę czy też zmyje je deszcz, ale plam żadnych od tego nie mam.
    Brud najlepiej konserwuje :-)

  • 3. Data: 2015-07-14 21:50:07
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-07-14 o 19:57, cef pisze:

> [...]
    > ptasie odchody potrafią kilka dni leżakować na masce czy na dachu zanim
    > je zauważę czy też zmyje je deszcz, ale plam żadnych od tego nie mam.

    Zgadzam się w 100%. Nie bez powodu mówią, że częste mycie skraca życie
    :-) (w tym przypadku lakieru).

    JK

  • 4. Data: 2015-07-15 19:55:37
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak jest wilgotna to jakby zanikała.
    > Przeleciałem ciśnieniówką (plamę) ale nie pomogło.
    > Macie jakieś rady jak to naprawić domowymi sposobami?

    Może jakaś mała polerka, albo olać i z czasem się wszystko wyrówna :P

  • 5. Data: 2015-07-16 06:55:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-14 o 19:03, PlaMa pisze:
    > Lakier srebrny metalic
    Napisz chociaż, co to za marka i w jakim wieku.
    Lakier lakierowi nie równy.
    Jacek

  • 6. Data: 2015-07-16 08:31:03
    Od: p...@g...com

    --Napisz chociaż, co to za marka i w jakim wieku.

    cytryna xsara 2 patrzac po postach ... siostra ma pikusia, srebrny metallic i dramatu
    nie ma ... prawdziwy badziew mialem w focusie mk2 2001 niebieski - zwykly, plastikiem
    mozna bylo go zarysowac, kolejna foka mk3 tez zwykly, niebieski i wynik niewiele
    lepszy, znajomy wzial auto poflotowe, dal na polerke do lakiernika i nadal wyglada
    nedznie ... ostatnia nadzieja w Mondeo rocznik 2009 znajomy stawia pod drzewami za 2
    lata dam znac czy Ford opanowal juz technike lakierowania aut :-)

    P.

  • 7. Data: 2015-07-16 23:08:46
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-07-16 o 08:31, p...@g...com pisze:

> [...]
    drzewami za 2 lata dam znac czy Ford opanowal juz technike lakierowania aut :-)

    Jeezes... Permanentna inwigilacja! :D
    Xsara już dawno nie, w dodatku była czarna.

    Pacjent to (o ironio) Focus 2 3D HB z 2005r. srebrny metalic.
    Rzeczywiście lakier to to ma lekko... mizerny.

    https://app.box.com/s/56jwhlcnmjapuppw4bba0v711xnto0
    yu

    PS. mk2 z 2001? Jesteś pewien? :)

  • 8. Data: 2015-07-16 23:15:48
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 16.07.2015 o 23:08, PlaMa pisze:
    > https://app.box.com/s/56jwhlcnmjapuppw4bba0v711xnto0
    yu

    Matko boska... cos ty z tym zrobil. Ale coz, masz to na wlasne zyczenie
    wiec nie zal sie na lakier ;)

  • 9. Data: 2015-07-16 23:50:33
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-07-16 o 23:15, neoniusz pisze:

    yu
    > Matko boska... cos ty z tym zrobil. Ale coz, masz to na wlasne zyczenie
    > wiec nie zal sie na lakier ;)

    No wiem! Ale powtórzę - to efekt wody mineralnej (niegazowanej) i
    papierowych chusteczek! :(

  • 10. Data: 2015-07-16 23:52:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 23:08, PlaMa pisze:
    > Pacjent to (o ironio) Focus 2 3D HB z 2005r. srebrny metalic.
    > Rzeczywiście lakier to to ma lekko... mizerny.
    > https://app.box.com/s/56jwhlcnmjapuppw4bba0v711xnto0
    yu
    Było to najpierw młotkiem ostukać, jak nie chciało odejść :->

    Maciek