  • 11. Data: 2018-07-20 09:43:30
    Temat: Re: Zatankowałem , nie mam jak zapłacić.
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 08:38, Iguan_007 pisze:
    > kk,
    > Ja tam nie mam drugiej karty :)

    No dobra, można mieć problem, ale to tylko rodzi roszczenie zapłaty a
    nie, że do więzienia wsadzają od razu czy tam inaczej zatrzymują.

  • 12. Data: 2018-07-20 10:25:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Iguan_007,

    Friday, July 20, 2018, 8:38:28 AM, you wrote:

    > kk,
    > Ja tam nie mam drugiej karty :)

    No to masz problem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2018-07-20 10:37:09
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, July 20, 2018 at 6:25:44 PM UTC+10, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > No to masz problem.

    Mysle, ze nie. Wybralbym sie do najblizszego bankomatu i wyplacil gotowke bez karty.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam:
    https://sites.google.com/site/iguan007/

  • 14. Data: 2018-07-20 10:59:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 08:38, Iguan_007 pisze:
    > kk,
    > Ja tam nie mam drugiej karty :)

    OOOO I tu pouczająca informacja że jaku już kiedyś ;-) będę posiadaczem
    karty to lepiej od razu dwóch bo ten system jest zawodny, baziewny i
    awaryjny ;-)

  • 15. Data: 2018-07-20 11:02:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 10:37, Iguan_007 pisze:
    > Mysle, ze nie. Wybralbym sie do najblizszego bankomatu i wyplacil gotowke bez
    karty.

    Wątkotwórcy przestał działać pin i musiał udać się do banku żeby to
    naprawić :-)

  • 16. Data: 2018-07-20 11:02:43
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, July 20, 2018 at 6:59:55 PM UTC+10, z wrote:

    > OOOO I tu pouczająca informacja że jaku już kiedyś ;-) będę posiadaczem
    > karty to lepiej od razu dwóch bo ten system jest zawodny, baziewny i
    > awaryjny ;-)

    Mialem kiedys dwie karty (d+k) jak tymi debetowymi bylo ciezej zaplacic w internecie.
    Teraz praktycznie wszystko mozna robic debetowa wiec kredytowej sie pozbylem.

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 17. Data: 2018-07-20 11:04:53
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, July 20, 2018 at 7:02:20 PM UTC+10, z wrote:

    > Wątkotwórcy przestał działać pin i musiał udać się do banku żeby to
    > naprawić :-)

    Mowie o wyplacie z ATM bez karty, bezposrednio z konta -
    https://www.westpac.com.au/faq/cardless-cash-what-is
    -it/

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 18. Data: 2018-07-20 15:56:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Iguan_007,

    Friday, July 20, 2018, 11:04:53 AM, you wrote:

    > Mowie o wyplacie z ATM bez karty, bezposrednio z konta -
    > https://www.westpac.com.au/faq/cardless-cash-what-is
    -it/

    U nas się to nazywa blik. W niektórych bankomatach działają również
    czytniki NFC i można też telefonem pobrać gotówkę, np. przez Android
    Pay. Ale tak to też na stacji można zapłacić. Blikiem na wielu
    również.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2018-07-20 19:15:53
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 10:59, z pisze:

    > OOOO I tu pouczająca informacja że jaku już kiedyś ;-) będę posiadaczem
    > karty to lepiej od razu dwóch bo ten system jest zawodny, baziewny i
    > awaryjny ;-)

    Wystarczy mieć "bezawaryjne" 500+ w gotówce w portfelu. Terminal na
    stacji też może nie działać i wtedy to i 10 kart nie pomoże :)

  • 20. Data: 2018-07-21 02:05:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Masz jakies amerykanskie przyzwyczajenia :-)
    > Po to samo, po co wszedzie :-)

    Zbliżeniówki też o PIN pytają? W sklepie? Nie gadaj...
    Bo w bankomacie to rozumiem, ale w sklepie? na stacji benzynowej?