  • 11. Data: 2010-07-27 11:19:20
    Temat: Re: Zawieszenie przod Octavia I
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marcin Luty wrote:

    > Chyba piszesz o OII. OI to typowy ponton. A ta "twardosc" bierze sie z
    > tego, ze kiepsko dziury wybiera. Skoda sama zdaje sobie sprawe z tej
    > wady proponujac "pakiet na bezdroza" czyli rzeczone tuleje podwyzszajace
    > przod o 2 cm. Sam sie nad tym zastanawialem przy zamowieniu ale dalem
    > sobie spokoj, da sie zyc bez tego choc przytrzec zderzakiem Octavia I o
    > asfalt to naprawde zadna sztuka ale da sie nauczyc jezdzic tak, zeby
    > tego nie robic. Jedyna zaleta tego zawieszenia jest spora trwalosc.

    Piszę o jedynce, przejechałem nią sporo i nie zauważyłem problemów które
    tu opisujecie. Nigdy niczym nie przytarłem, a jeżdżę dynamicznie.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-07-27 11:49:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:

    > Piszę o jedynce, przejechałem nią sporo i nie zauważyłem problemów które
    > tu opisujecie. Nigdy niczym nie przytarłem, a jeżdżę dynamicznie.

    Octavia I przed FL czy po?
    Te po mialy juz inny przedni zderzak, ktory nie wisial tak nisko.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-07-27 13:00:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    Karolek wrote:

    > Octavia I przed FL czy po?
    > Te po mialy juz inny przedni zderzak, ktory nie wisial tak nisko.

    Po FL.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-07-28 09:17:11
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Piszę o jedynce, przejechałem nią sporo i nie zauważyłem problemów które
    > tu opisujecie. Nigdy niczym nie przytarłem, a jeżdżę dynamicznie.

    Wystarczy wejsc na forum Octavii i przeszukac pod katem urwanych misek
    olejowych i uszkodzonych zderzakow. Te 13 cm to naprawde nie duzo. W
    poprzednim mialem 20 cm i musialem chwile sie przyzywczajac. Tak jak pisalem
    wczesniej da sie tak jezdzic zeby sobie szkod nie robic ale ogolnie rzecz
    biorac problem jest.

    --
    ml