  • 11. Data: 2010-04-27 18:14:16
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/17 - fotoplenery.eu
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Apr 26, 8:55 pm, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Rozpoczyna sie kolejny siedemnasty juz w tym roku tydzien
    > A w watku 16-tym byly i chmury i niebo i morze
    > jeziora a nawet ludzie koty i konie. Jednym slowem
    > kazdy znajdzie cos dla siebie ;)

    To moze koguta?

    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4541661388&pos
    ted=1&bg=white&size=large

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 12. Data: 2010-04-28 05:43:46
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 27 of Apr 2010 08:21, Henry(k) wrote:

    > Znaczy co? Masz domyślnie włączony JS? ;-)

    Znowu namieszałem :-)

    --
    nb

  • 13. Data: 2010-04-28 06:53:50
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    tomek pisze:

    > Jednak dzis juz poniedzialek wiec czas zapelniac zdjeciami
    > nowy watek do czego goraco zachecam, no i

    No to kąpiel w morzu. Kobieta w kąpieli:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9b4882e8dc
    c48f6a.html
    --
    Basia

  • 14. Data: 2010-04-30 20:40:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ja mam dziś tryptyk z miasta mego pięknego okraszony stosownym
    wierszykiem okolicznościowym:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/0.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2010-05-03 11:25:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    I jeszcze pozdrowienia posiadacza komórki dla posiadaczy makroobiektywów :)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/37/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /idzie kryzys, sprzedaż spada, dział marketingu zaleca stworzyć bloga/