    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: "Ze starej płyty..."
    Date: Thu, 2 Apr 2015 04:38:43 +0200

    Mam bardzo leciwy komputer zbudowany na płycie MSI MS-6728 Neo2 LS z
    chipsetem Intel 865PE
    http://pl.msi.com/product/mb/865PE_Neo2_S_LS_FIS2R.h
    tml#hero-overview
    Na pokładzie ma procesor P4 3GHz, Sound Blaster Live! 5.1 i od niedawna
    karta WiFi TP-Link TL-WN751ND (150Mbps), która zastąpiła kartę Pentagram
    Hornet P6121-L6 (54Mbps). Karty oczywiście na PCI. To wszystko działa na
    Win XP Pro. Od momentu tej zmiany zaczęły się problemy z dźwiękiem.
    Cokolwiek gra: mp3, dźwięki materiałów filmowych na stronach www,
    dźwięki systemowe, etc, wszystko jest "wzbogacone" o trzaski, które do
    złudzenia przypominają te ze zdartych winylowych płyt. Trzaski pojawiają
    się nieregularnie i z różną głośnością. Problem występuje nie tylko z
    Sound Blasterem, ale również z kartą dźwiękową on board. Kiedy wyjmie
    się TP-Linka problem natychmiast znika. Nie pojawia się również kiedy
    ponownie zainstaluje się Horneta. Ponowne zainstalowanie TP-Linka
    powoduje natychmiastowy powrót trzasków. Instalowałem do TP-Linka
    najnowszy sterownik i niektóre starsze. Zmieniałem sloty PCI instalacji
    Sound Blastera i TP-Linka, wszystko na próżno. TP-Link TL-WN751ND w moim
    komputerze generuje trzaski i szlus! Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł,
    co można by jeszcze sprawdzić i zmienić żeby w końcu cieszyć się i
    szybszą kartą i nieskalanym dźwiękiem? TL-WN751ND jest oparta na chipie
    Atheros AR9227, natomiast Hornet na Realtek RTL8185L. TIA

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675