  • 1. Data: 2012-12-12 08:49:40
    Temat: Zgadnijcie czyj to pomysl ?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    "...Autorzy projektu chcą zobowiązać właścicieli do ewidencjonowania wykorzystywania
    ich auta. Taki wykaz, np. w zeszycie, mieliby przechowywać przez dwa lata. Obowiązek
    jego prowadzenia dotyczyłby wszystkich - kierowców aut firmowych i prywatnych..." :)

    sz.

  • 2. Data: 2012-12-12 09:02:40
    Temat: Re: Zgadnijcie czyj to pomysl ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-12, szufla <b...@e...pl> wrote:
> [...]
    Obowiązek
    > jego prowadzenia dotyczyłby wszystkich - kierowców aut firmowych i prywatnych..."

    Skonczy sie ciaganie funkcjuszy ITD i strasznikow miejskich po sadach, odwolania itp.
    Decyzja administracyjna i sprawa zalatwiona.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-12-12 09:06:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Skonczy sie ciaganie funkcjuszy ITD i strasznikow miejskich po sadach, odwolania
    > itp.
    > Decyzja administracyjna i sprawa zalatwiona.

    Skonczy sie tak, ze to kierowcy obala ten rzad a nie kibole ;)

    sz.

  • 4. Data: 2012-12-12 09:11:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-12 09:02, AZ pisze:
    Obowiązek

    > Skonczy sie ciaganie funkcjuszy ITD i strasznikow miejskich po sadach, odwolania
    itp.
    > Decyzja administracyjna i sprawa zalatwiona.

    Strasznie kombinują.
    Na świecie już dawno wykombinowano: dowodem jest zdjęcie, na którym
    widać kierującego.

    U nas cały czas kombinują, jak tu zmuszać do płacenia, gdy nie ma dowodu
    winy.

    --
    MN

  • 5. Data: 2012-12-12 09:19:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-12, szufla <b...@e...pl> wrote:

    > Skonczy sie tak, ze to kierowcy obala ten rzad a nie kibole ;)

    Tez jest taka mozliwosc, wszystko ma swoje granice :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-12-12 09:27:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-12, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > widać kierującego.
    >
    > U nas cały czas kombinują, jak tu zmuszać do płacenia, gdy nie ma dowodu

    Ale oni przeciez nie kombinuja, ostatnio zrobilo sie glosno o fotoradarach,
    najpierw nagonka na SM ktore w biurowym zaciszu reperuja gminny budzet,
    teraz GITD ktore jest ogromna inwestycja.

    A potulne stado barankow ktore placilo mandaty juz nie robi tego tak chetnie
    wiec trzeba dostosowac prawo do panujacej sytuacji, narazie doraznie GITD
    wrzucilo na strone orzeczenie, ze ukarano grzywna 3k taka jedna co nie
    chciala ujawnic danych.

    Swoja droga 3-4 lata temu nieplacone mandaty sciagali mi po roku, a przewaznie
    dwoch. Ostatnio to gora 6 miesiecy, mandat w czerwcu, zajecie z US
    w pazdzierniku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-12-12 09:49:25
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-12 08:49, szufla pisze:
> [...]
    > przechowywać przez dwa lata. Obowiązek jego prowadzenia dotyczyłby
    > wszystkich - kierowców aut firmowych i prywatnych..." :)

    Spoko. Minister Nowak mówi że źle go zrozumiano to przez te pismaki. :-)
    Trzeba będzie podać kto kierował :-)
    Czy ten nieszczęsny minister może ścisnąć to co ma w spodniach i
    spowodować żeby na kolei śląskiej było tak jak na wielkopolskiej.
    Tam bilety się smartfonami już kupuje. Do roboty darmozjady!!! :-)

  • 8. Data: 2012-12-12 10:28:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Spoko. Minister Nowak mówi że źle go zrozumiano to przez te pismaki. :-)

    "..- To absurd - uważa Andrzej Łukasik, prezes Polskiego Towarzystwa Kierowców. I
    tłumaczy, że w ten sposób chce się zmusić właścicieli aut do donoszenia na własną
    rodzinę. - Mam codziennie wieczorem siadać, rysować tabelkę i wpisywać, kto i w jakim

    czasie brał auto sprzed bloku? - pyta Mikołaj Helc ze stowarzyszenia kierowców.
    Twierdzi, że to niemożliwe, aby ktoś wpadł na taki pomysł.
    Kierowcy zrzeszeni w stowarzyszenia i towarzystwach krytycznie oceniają propozycje
    zmian: to nic innego jak zwiększanie represyjności.
    - Od lat postulowaliśmy, aby pieniądze zebrane z mandatów trafiały na specjalne
    konto - mówi Łukasik. Pieniądze na nim zgromadzone mogłyby być wykorzystywane tylko
    na
    poprawę bezpieczeństwa, np. tzw. kocie oczy - światełka odblaskowe na krawędzi
    jezdni,
    czasowniki na sygnalizatorach, widoczne znaki poziom, a nawet pomoc ofiarom wypadków
    drogowych...."

    To tak jak z ta skladka rentowa co to na renty powinna isc :)

    sz.

  • 9. Data: 2012-12-12 10:33:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-12 09:49, z pisze:

> [...]
    > spowodować żeby na kolei śląskiej było tak jak na wielkopolskiej.
    > Tam bilety się smartfonami już kupuje. Do roboty darmozjady!!! :-)

    W TVN24 właśnie jest wywiad z prezesem kolei śląskich.
    Mówi, że nie może się zgodzić, że jest chaos. Nie czuje się winny, winna
    jest pogoda.

    Zapewne pozostanie na stanowisku dla dobra kraju.

    --
    MN

  • 10. Data: 2012-12-12 15:25:06
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-12-12 09:19, AZ pisze:

    > Tez jest taka mozliwosc, wszystko ma swoje granice :-)

    Głupota jest nieskończona.