  • 91. Data: 2017-03-09 12:06:45
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-08 o 03:30, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

    > Tą przeszkodę usuwasz stosując adaptery do nano karty.

    Zdaje się, aby zastosować to trzeba to mieć. I samą nano także.

    > Apple był pierwszy. A reszta podchwyciła nie bez powodu właśnie.

    Tak, oczywiście. Debile we wszystkim muszą małpować i naśladować swojego
    guru. Zapominają tylko że na dzień dzisiejszy w wielu kwestiach to Apple
    powinien od nich się uczyć. Czasy gdy to Apple był konstruktywnym
    prekursorem i wytyczał słuszne kierunki to już na dobrą sprawę tylko
    historia.

  • 92. Data: 2017-03-09 12:08:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-08 o 03:28, Pszemol pisze:
> [...]
    > ramkę
    > wytniesz, biorąc za wzór dużą kartę - a jak nie masz sprawnych rąk to
    > za kilka
    > złotych kupisz odpowiednią przejściówkę. Zerknij na eBay: 111907977482.
    >
    > Wielu operatorów oferuje też karty uniwersalne, czyli takie w których
    > malutka nano siedzi w ramce od mikro a ta ramka od mikro siedzi
    > w ramce od mini SIMa który można wyłamać z pełnoformatowego
    > rozmiaru SIMa wielkości wizytówki/karty kredytowej.
    > Takie karty SIM ma np. używany przeze mnie nie dawno operator

    Głupio nie głupio. Jak dla mnie jest to jedyne sensowne wyjście, chodzi
    o zakup sprzętu który będzie kompatybilny z wszystkimi innymi
    urządzeniami i rodzajem kart. Jest to format miniSIM.

    > To nie tak działa aby w to miejsce akurat coś konkretnego wsadzić.
    > Wewnątrz telefonu jest po prostu ciasno i czasem tego 1mm braknie.
    > Im komponenty mniejsze tym lepiej się to wszystko układa...

    Jakoś mnie nie przekonałeś tym argumentem.

  • 93. Data: 2017-03-09 12:09:01
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-17 o 13:02, Kris pisze:

    > Cała Polskę od morza do gór i z powrotem przejechałem w ten sposób że z jednego
    telefonu zrobiłem hotspot do którego wifi podłaczyłem tablet z nawigacją.
    > Uważasz że tablet z nawigacją nie da rady na hotspocie z tel?
    > Próbowałeś czy tak teoretyzujesz? Jeśłi wygodniejsze jest dla Ciebie przekłądanie
    karty do tabletu to tak rób. Rozmowy telefoniczne poprzez tablet przecież wygodne
    są;)
    > A z drugiej strony rób sobie jak uważasz- przekładaj te swoje microsimy gdzie tam
    chcesz
    > Uniwersalnych rozwiązań dostałeś kilka- czy skorzystasz Twoja sprawa

    Zależy co kto rozumie przez pojęcie "da radę".. W skrajnych przypadkach,
    gdy inne opcje nie wchodzą w grę można korzystać i z takiej metody.
    Jednak nie znam większej szantrapy, większego dziadostwa niż taka
    wersja łączenia z netem.

  • 94. Data: 2017-03-09 12:09:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-19 o 21:37, Animka pisze:

    > Kup sobie w kiosku 3 SIM-y Virgin Mobile , wyłam ze środka (wystarczy
    > lekkie dotknięcie palcem) i masz 3 ramki.

    A jakbym tak stanął z czapką pod kościołem i poprosił o datek w postaci
    takich ramek?

  • 95. Data: 2017-03-09 12:10:24
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-17 o 13:18, Kris pisze:

    > Jestem użytkownikiem telefonu kom od chyba 17 lat i akurat z kartami żadnych
    perturbacji nie mam. Mniej wiecej raz na dwa lata wymieniam telefon, wyjmuje wtedy
    kartę i przekładam do nowego. Jak nabyłem telefon z gniazdem nano to operator
    bezpłatnie dostarczył kartę uniwersalna
    > To samo z telefonem żony i córki.

    To faktycznie nie masz (jak na razie) powodów do narzekań. A co to
    znaczy "karta uniwersalna"?

  • 96. Data: 2017-03-09 12:22:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 12:09:43 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
    > A co to
    > znaczy "karta uniwersalna"?

    Taka najpopularniejsza teraz. Nano, mini micro ... w jednym. Wyłamujesz co tam Tobie
    potrzeba.
    Pasuje do każdego urządzenia chyba.

  • 97. Data: 2017-03-09 17:23:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >A jakbym tak stanął z czapką pod kościołem i poprosił o datek w
    >postaci takich ramek?

    To pewnie nikt z wiernych by nie mial przy sobie.

    J.

  • 98. Data: 2017-03-10 00:29:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > Na siłę robisz coś niewygodnego, mimo że T-Mobile
    > daje Ci już super wygodne rozwiązanie z kilkoma kartami SIM.
    > Czemu?

    Super rozwiązania jest jedno - przestać kombinować i wrócić do tego co
    przez długie lata funkcjonowało dobrze - czyli jednego typu SIMkart.
    ---
    Czemu nie do telefonu na korbkę ?

  • 99. Data: 2017-03-10 03:31:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Bo nie przyjmuję wszystkiego co mi serwuje np. Apple z otwartymi rękami
    > i pełnym zrozumieniem?

    Nie, probujesz zmieniać cały świat zamiast się dostosować do czegoś, na co
    żadnego wpływu nie masz.

  • 100. Data: 2017-03-10 03:31:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
    > gdy inne opcje nie wchodzą w grę można korzystać i z takiej metody.
    > Jednak nie znam większej szantrapy, większego dziadostwa niż taka

    Ja znam :-) Przekładanie sima z telefonu na czas korzystania z tableta :-)
    I tym samym unieruchomienie telefonu na czas uzywania tableta...
    Brzmi jakbys chcial na zlosc msmie odmrozic sobie uszy :-))