  • 11. Data: 2012-10-27 21:47:51
    Temat: Re: Zima
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-27 19:27, J.F. pisze:

    > I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
    > zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?
    > :-)

    Niedawno wróciłem (DC i okolice) - "dramat" ;) Miejscami lód,
    w większości ciężki, mokry śnieg. No, ale ja na zimówkach od ~2-3
    tygodni, to w tych warunkach "gość" byłem i mogłem wyprzedzać
    prawie wszystko co się rusza, ponieważ letnie to max ~40 (względnie
    bezpiecznie, ale ABS ma co robić przed światłami), a jeździć
    i przewidywać umiem ;) W takie dni widać różnice, ale za chwile
    będą one średnio zauważalne w mieście i na lepszych drogach.
    Ba, z racji dość specyficznych warunków podstawiłem żonce
    swoje na zimówkach (będzie wracała później niż ja) i wróciłem
    jej na letnich :)

    BTW - żeby było jasne, nie założyłem zimówek bo prognoza, srognoza.
    Na urlopie trochę "dotarłem" przód na górskich serpentynach (ostatni
    ich sezon) i jesienią zaczynały się coraz bardziej ślizgać. Założyłem
    zimówki (bez kolejek), a nowy komplet letnich (albo wielosezonowych)
    będzie na wiosnę :)

  • 12. Data: 2012-10-27 23:09:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    .net...

    > I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
    > zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?
    > :-)

    Zdazylismy.
    Przynajmniej w aucie, w którym sie jezdzilo dzisiaj w opadach sniegu. ;-)

  • 13. Data: 2012-10-28 00:02:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    .net...

    > Zdazylismy.
    > Przynajmniej w aucie, w którym sie jezdzilo dzisiaj w opadach sniegu. ;-)

    po jakich opadach sniegu - tych w Poznaniu?

    LOL

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 14. Data: 2012-10-28 09:03:36
    Od: Pablo <p...@f...pl>

> [...]
    >
    > I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
    > zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?

    Gdyby nie fakt że służbowo kółkuje po górkach, to wstrzymałbym się z tym
    przynajmniej jeszcze kilka tygodni.

  • 15. Data: 2012-10-28 09:17:57
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W szczecinie dopiero temp spada, więc jeszcze kilka dni jest ;)

  • 16. Data: 2012-10-28 09:50:09
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
    > zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?

    W Poznaniu piękna, złota jesień :P, zimówki zakłada się na zimę :)

  • 17. Data: 2012-10-28 09:53:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > W Poznaniu piękna, złota jesień :P,

    Z temperaturą 1-2 stopnie i wczorajszymi opadami śniegu.

  • 18. Data: 2012-10-28 10:27:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-28 08:50:09 +0000, scobowski <s...@i...pl> said:

    > W Poznaniu piękna, złota jesień :P, zimówki zakłada się na zimę :)

    Na Śląsku śnieg na samochodach i lepiej utrzymanych trawnikach.
    Na drogach po prostu wilgotno.
    I straszą parodniowym, od środy idącym ociepleniem...

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-10-28 15:04:44
    Od: <7...@2...150444.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
    > zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?
    > :-)

    Jakoś na letnich wczoraj bez problemu dojechałem *Twoja ulubioną* DK-8 do
    Białegostoku i dzisiaj wróciłem (2h tam i 2h z powrotem)
    Owszem, po osiedlowych uliczkach w BS się średnio jeździło, a i jeden tir w
    rowie pod Wyszkowem był, ale na zimówki to jeszcze za wcześnie...

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2012-10-28 17:17:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 15:04:44 +0100, Tom N napisał(a):
    > J.F. w
    > Jakoś na letnich wczoraj bez problemu dojechałem *Twoja ulubioną* DK-8 do
    > Białegostoku i dzisiaj wróciłem (2h tam i 2h z powrotem)

    Eee tam do Bialegostoku, do Kudowy bys dojechal :-)

    Choc prawde powiedziawszy - nie wiem jak tam bylo ... ale jesli w warszawie
    wyglada tak:
    3406,Zima_trzyma__70_tysiecy_ludzi_na_Mazowszu_bez_p
    radu.html

    i pol polski zasypalo ... to pewnie i klodzko tez..

    Drogowcy sie jakos wyrobili - ale to Jelenia Gora
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?pkamnum=218

    J.