  • 11. Data: 2019-05-06 14:54:52
    Temat: Re: Zimowki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:afb92dc2-9ed1-4385-9b13-d43c4598524e@go
    oglegroups.com...

    >--Oczywiscie deszcz moze byc rozny ... macie jakis pomysl, na
    >obiektywny test opon ?

    >alez oczywiscie :-)
    >https://www.youtube.com/watch?v=7MwsJZtGsas

    Taa ... chyba w kazdym Wordzie taki jest ?
    Wpuszcza tam "cywila" ?

    Czy ustawa sie zmienila zanim Wordy sie rozbudowaly ?

    Bo Tusk mial strasznie duzo pomyslow, tylko jakos nie uslyszalem -
    weszly, nie weszly.

    Choc 2017 ... to moze juz zasluga PiS ?

    Co prawda mam chyba alternatywe od dluzszego czasu

    https://www.youtube.com/watch?v=0sA9zOsTrZw

    J.

  • 12. Data: 2019-05-06 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Mam takie rondo, gdzie sobie testuje opony ... i wydaje mi sie, ze
    > dawniej szybciej przejezdzalem.
    > Oczywiscie deszcz moze byc rozny ... macie jakis pomysl, na obiektywny
    > test opon ?

    Jakich? Wyscigowych? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 13. Data: 2019-05-06 20:44:09
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2019-05-05 o 20:24, J.F. pisze:

    > Zdazyliscie juz zapomniec o zimowkach ?
    >
    > Na zimowkach sie jezdzi, gdy _moze_ spasc snieg

    obecnie mam letnie, ale z literkami M+S

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 14. Data: 2019-05-07 09:39:57
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-05-06 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris x...@x...com ...

    > Az dwa? No bez przesady - góra pol roku!
    > ;-P

    Na slikach można jeździć jeszcze po torze :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein