  • 1. Data: 2009-05-06 17:57:43
    Temat: Złącza SATA napędu slim-DVD
    Od: " " <k...@g...pl>

    Hej!

    Czy złącza SATA napędów DVD slim (laptopowych) to standardowe SATA (pasują
    zwykłe kable)?
    Na przykład taki napęd:
    http://www.komputronik.pl/Podzespoly_PC/Lite_ON_DVD_
    /
    _RW_DS_8A2S_slim_black_bulk/pelny,id,60166/

  • 2. Data: 2009-05-07 09:21:50
    Temat: Re: Złącza SATA napędu slim-DVD
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On May 6, 6:57 pm, " " <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    N_DVD_/
    > _RW_DS_8A2S_slim_black_bulk/pelny,id,60166/

    Kabel danych będzie pasował, ale do zasilania potrzebował będziesz
    przejściówki.
    I tu uwaga - oba gniazda na napędach slim są dość blisko siebie
    położone, co oznacza, że musisz znaleźć "zgrabną" przejściówkę.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 3. Data: 2009-05-08 08:16:56
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Kabel danych b=EAdzie pasowa=B3, ale do zasilania potrzebowa=B3 b=EAdziesz
    > przej=B6ci=F3wki.

    Dzięki, oszczędziłeś mi problemu.

    Odpowiednią przejściówkę (zintegrowane zasilanie i sygnał) znalazłem na
    Allegro.

    K.