  • 51. Data: 2012-08-11 22:27:16
    Temat: Re: Złomy na drogach.
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Deczko więcej zapewne.
    > Ale jakoś nie żałuję, co najwyżej tego, że nie kupiłem go jako 2 latka.

    Czym jeździcie że 6500 wychodzi przez 8 lat a nie 1..2 lata ???
    5 lat 90pln ;)
    200 pln za jakiś czas ?

    Mój rekord (minimalny) to wydać ~600pln/1.5 roku a i tak
    po 2 latach wyszło gdzieś pi*drzwi 3.5k

    Pozdrawiam!

  • 52. Data: 2012-08-12 11:21:43
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    > Mnie też wyszły po 60-65%. A rok później po 80%. Te same...

    w aucie taty badanie amorków pokazało, że są dobre. Dla mnie fatalnie
    się prowadził - tył żył swoim życiem. Po wymianie było o wiele lepiej,
    okazało się, że jeden amorek był całkiem "do d.". Badanie tego nie
    wykazało, IMO te badania to o kant d. potłuc. Ja ostatni wymieniałem
    amorki (też z tyłu). Przyczyna: złe prowadzenie i bujanie. Nawet nie
    jechałem na badanie, bo szkoda mi było czasu i $. Po wymianie - od razu
    lepiej.

    pozdro
    W.

  • 53. Data: 2012-08-12 12:50:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > tyłu). Przyczyna: złe prowadzenie i bujanie. Nawet nie jechałem na
    > badanie, bo szkoda mi było czasu i $. Po wymianie - od razu lepiej.

    A ja kloszardowi 5zł dałem i też od razu lepiej mi samochód zaczął jeździć
    :-)

  • 54. Data: 2012-08-12 20:27:24
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-08-08 09:38, s...@g...com wrote:
    > Oglądałem ostatnio program o sprzedawaniu samochodów (złomów) przez komisy.
    > W gazetach czytam o tym że po Polsce jeżdźą złomy (samochody).
    > I zastanawi mnie jedna rzecz.
    > Przez rok robiłem trase Kraków-Toruń-Kraków co tydzień.
    > I zastanawiam się gdzie są te złomy.
    > Przecież taki złom to powinien co chwila psuć. I jak sie jedzie drogą to przy
    trasie powinien co chwila stać jakiś zepsuty samochodu. Nie powiem czasami to się
    zdarzało ale raczej to były wyjątki a nie reguła.
    > Więc gdzie są te samochody ?
    > Pewnie w warsztatach ale wszystkie?

    Sąsiad radośnie jeździ swoim kilkudziesięcioletnim vw. Ma potłuczoną szybę
    przednią, brak kierunkowskazów (dziury), rozwalone lampy, o mniejszych
    uszczerbkach nie wspominając. Ciekawe jak od kilku lat samochód przechodzi
    kolejne przeglądy, po drugie że też nikt go jeszcze nie zatrzymał choćby
    za tę szybę.

    Widuję też więcej aut, które przynajmniej dla mnie nie przeszłyby
    przeglądu, stan ich nie zmienia się przez lata.

    Mówią o zwiększeniu przeglądów na półroczne dla aut >10 lat. Łapówy będą
    szły co pół roku pewnie. Czemu nikt nie mówi o jakiejkolwiek kontroli
    stacji diagnostycznych?

    Zresztą przykładu nie trzeba wiele szukać, koleżanka mając stare auto
    pojechała na przegląd, usłyszała że do wymiany jest cośtam i przeglądu nie
    dostanie itd, nawet nie kasowali jej, pojechała do innej stacji, bo może
    mniej czepiający się będą i tam też się doczepili, ale zupełnie do innej
    sprawy, za to na trzeciej dali bez problemu ;) Póki tak będzie to złomy
    będą sobie radośnie jeździć i tyle. Gdyby były spore problemy z uzyskaniem
    przeglądu na niesprawne auto to od razu większość złomu by sporo staniała
    bo i tak różnicę trzeba by było doliczyć do kupowanego.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 55. Data: 2012-08-13 13:17:10
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 08.08.2012 12:58, dddddd wrote:

    > rzadko widuję plamy na skrzyżowaniach, takie co plamią to raczej za
    > daleko nie zajadą...

    Się ostatnio zdziwiłem jak zobaczyłem parking przed galerią w Nowym
    Sączu - każde miejsce parkingowe miało piękne, błyszczące plamy po
    cieknących płynach - a przecież przy galerii ludzie parkują na max kilka
    godzin.

    Michoo

  • 56. Data: 2012-08-17 21:47:34
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 13 Aug 2012 13:17:10 +0200, Michoo napisał(a):

    > przecież przy galerii ludzie parkują na max kilka
    > godzin.

    12 to już kilkanaście.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 57. Data: 2012-08-18 17:41:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 11 Aug 2012 20:27:16 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Mój rekord (minimalny) to wydać ~600pln/1.5 roku a i tak
    >po 2 latach wyszło gdzieś pi*drzwi 3.5k

    Przy Twoich przygodach to i tak mało.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 58. Data: 2012-08-18 17:46:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 10 Aug 2012 16:23:04 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >Mnie też wyszły po 60-65%. A rok później po 80%. Te same...

    Mnie jednego dnia, na dwóch stacjach diagnostycznych, wyszły rózne
    wyniki. To tyle w temacie dokładności takiego badania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280