  • 11. Data: 2010-11-26 15:58:06
    Temat: Odp: Zmiana jasno?ci wy?wietlacza LED w zależno?ci od o?wietlenia zewnętrznego
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Konstrukcja jest noja. Sa to duze wyświetlacze LED. Z PWM nie za
    > bardzo chciałbym korzystać.
    Nie trzeba korzystać.
    Ja mam w procedurze obsługi przerwania taką procedurę jak ponizej i po
    sprawie.

    ;POPBRIGT.
    POPBRIGT
    ; str.37/zeszyt3/99-granat
    incf TMRDISP,F
    btfsc TMRDISP,5
    goto POPSETD
    jf1eqf2 POPCLRD,TMRDISP,BRIGHT
    goto KBEND
    POPCLRD
    bsf pOE
    goto KBEND
    POPSETD
    clrf TMRDISP
    bcf pOE
    POPENDD

    Procedura jest wywoływana przez przerwanie od timera.
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 12. Data: 2010-11-28 19:00:41
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-11-26 16:58 Sylwester Łazar napisał(a):

    > Ja mam w procedurze obsługi przerwania taką procedurę jak ponizej i po
    > sprawie.
    [...]
    > jf1eqf2 POPCLRD,TMRDISP,BRIGHT

    Co za pogibany procesor ma takie mnemoniki?
    jf1eqf2 :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2010-11-30 07:25:15
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    To jest zdefiniowane Macro:
    jf1eqf2 POPCLRD,TMRDISP,BRIGHT
    Jump to POPCLRD if File1: TMRDISP EQual File2:BRIGHT

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar