  • 1. Data: 2010-11-22 19:43:41
    Temat: Tranzystor 9011
    Od: "Maciej" <m...@v...pl>

    Witam

    Szukałem w sieci lecz nie udało się nic sensownego znaleźć na temat tego
    tranzystora. Otóż wyjąłem go ze starego rosyjskiego prostownika i po
    zmierzeniu okazało się że nie ma oporów pomiędzy żadnymi nóżkami więc nie
    wiem nawet czy jest to npn czy pnp. Czy ktoś może wie co to za tranzystorek.
    Dodam, że przed 9011 jest d oczywiście napisane cyrylicą.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2010-11-22 20:08:38
    Temat: Re: Tranzystor 9011
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Dodam, że przed 9011 jest d oczywiście napisane cyrylicą.

    Tylko na wszelki wypadek dopytam:
    - czy owe D cyrylicą pisane jest przed 9011 czy też nad?
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=156
    2091&highlight=ruskie+tranzystory&sid=7a6f3af286e06d
    4f14cc18740cd371b7

    Hals

  • 3. Data: 2010-11-22 20:14:21
    Od: "Maciej" <m...@v...pl>