  • 21. Data: 2019-06-08 16:59:46
    Temat: Re: Zmiana nazwy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Myślę, że jemu raczej chodziło o to, że smartfon w ręce potrafi
    > być urządzeniem rozpraszającym Cię i odciągającym od jakichś
    > użytecznych aktywności. Wiele osób używa go w pracy czy szkole
    > do gier, bezmyślnego oglądania YouTube/TikToków czy innych
    > Pudelków i wtedy smartfon jest ogromną, niebotyczną stratą czasu.

    Dokładnie to miałem na mysli.
    Bo niby te wszystkie techniczne usprawnienia daja nam dodatkowy czas ale
    czy ktos to rzeczywiście odczuwa? Czy moze to jest tylko sposób zeby
    dołozyc nam / sobie dodatkowych zadan?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 22. Data: 2019-06-09 00:25:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Bo niby te wszystkie techniczne usprawnienia daja nam dodatkowy czas ale
    > czy ktos to rzeczywiście odczuwa?

    Ja odczuwam.

    > Czy moze to jest tylko sposób zeby dołozyc nam / sobie dodatkowych zadan?

    Mając buty -- można pójść tu i ówdzie, ale czy
    można powiedzieć, że buty zabierają nam czas? ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-06-15 02:47:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:5cfc35f8$0$17364$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ja odczuwam.

    Ja niestety często padam ofiarą YouTubów i TikToków które
    niestety zabierają więcej mojego czasu niż zyskuję go używając
    smartfona do ułatwiania sobie życia...
    Fakt jest faktem, że szybciej znajdziesz ulicę w obcym mieście
    w Google Maps niż palcem w atlasie, fakt jest faktem że szybciej
    dojedziesz na koniec miasta gdy Google Maps zaprowadzi Cię
    alternatywną trasą omijając stłuczkę blokującą drogę, ale ten
    zyskany czas wolny łatwo jest stracić oglądając kilka youtubów :-)

    > Mając buty -- można pójść tu i ówdzie, ale czy
    > można powiedzieć, że buty zabierają nam czas? ;)

    Bardzo to głębokie... długo nad tym myślałeś?