  • 1. Data: 2009-03-31 08:20:34
    Temat: Zmiana płyty głównej i procesora na coś nowszego
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Chcę trochę podnieść wydajność komputera, obecnie mam AMD3000+ czasami
    @2.7GHz.
    Przestaje to wystarczać obecnie i zaczęło się psuć i chciałbym jakiś
    niedrogi, w miarę energooszczędny i bardziej wydajny sprzęt kupić.

    Najpierw wymagania co do płyty głównej - minimum 3 złącza PCI najlepiej
    trochę odsunięte od PCIe (i najlepiej 4 złącza), minimum 1 złącze IDE
    (najlepiej 2), chłodzenie chipsetu bez wentylatora, minimum 4 złącza
    SATA, jedno złącze COM, jedno złącze Firewire.

    Odnośnie procesora - jak już będzie płyta, to wtedy procesor się ównież
    dobierze, myślałem o jakimś 2 rdzeniowcu, którego później można
    podkręcić i nie będzie zjadał niewiadomo ile prądu przy okazji grzejąc
    się niemiłosiernie.