  • 1. Data: 2009-03-31 09:38:14
    Temat: wymiana dvd-rw laptok toshiba l20-183
    Od: "mikel" <m...@s...com.pl>

    padł mi napęd optyczny w laptoku toshiba L20. chce kupić nowy i wymienić ale
    nie wiem jak wyciągnąć stary. które śrubki muszę odkręcić, ewentualnie może
    wystarczy mocno pociągnąć i sam wyjdzie? proszę o pomoc. pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-31 10:06:24
    Temat: Re: wymiana dvd-rw laptok toshiba l20-183
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:38:14 +0200, mikel napisał(a):

> [...]
    > nie wiem jak wyciągnąć stary. które śrubki muszę odkręcić, ewentualnie może
    > wystarczy mocno pociągnąć i sam wyjdzie? proszę o pomoc. pozdrawiam

    Odkrec te, ktore sa w poblizu mocowania. Zazwyczaj jest to 1 sruba.

  • 3. Data: 2009-03-31 10:30:07
    Od: "mikel" <m...@s...com.pl>

    > Odkrec te, ktore sa w poblizu mocowania. Zazwyczaj jest to 1 sruba.

    odkręciłem wszystkie srubki w pobliżu cd-romu, łacznie chyba z 5 różnych od
    spodu obudowy.
    niestety odtwarzacz nie chce nadal wyjść. ciagnę go za otwartą, wysuniętą
    półkę i nie wiem na ile sobie mogę pozwolić żeby jej nie urwać. to łatwo
    powinno wyjść czy ciężko?

  • 4. Data: 2009-03-31 11:01:28
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    W takim razie musisz zdjac gorna czesc obudowy.

  • 5. Data: 2009-03-31 11:47:55
    Od: "Piotrek" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    >W takim razie musisz zdjac gorna czesc obudowy.

    Niekoniecznie nie wiem jak jest w tym konkretnym modelu ale zajrzyj pod
    klawiaturę na końcu napędu powinien być uchwyt mocowany 1-2 śrubkami.

    Pzdr
    Piotrek