  • 101. Data: 2024-03-19 11:10:43
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2024 o 10:53, Mirek Ptak pisze:

    > Nie tym razem. Koszty (oczywiście w pewnych granicach) rzeczywiście są
    > elastyczne - sprawdzałem raty wynajmu długoterminowego Tesli m3 i dało
    > by się to zmieścić, natomiast nie zmieszczą mi się tam wyjazdy do
    > rodziny kilka razy w roku z koniecznością kombinowania zładowaniem w
    > ostatniej dostępnej ładowarce, potem szukanie gniazdka, żeby w ogóle
    > wrócić.

    Nie musisz szukać, naładujesz w tym samy miejscu w trasie powrotnej.
    W okolicy Kielc ładowarek przybywa dość szybko, nie wszystkie są jeszcze
    czynne, ale obstawiam, że zanim do tej rodziny pojedziesz, to problem
    się sam rozwiąże jakimś Lidlem czy inną Biedronką z ładowarką.

    Ustawianie sobie życia na kilka lat naprzód, po to żeby raz na kilka
    miesięcy mieć konieczność naładowania auta po drodze, to jakiś śmiech na
    sali....

    > Nie bardzo też wiem jak będzie z czasem dojazdu do pracy, teraz
    > spokojnie się mieszczę w 3,5 godziny, ale to oznacza blisko 140 km/h na
    > czeskich i słowackich autostradach, plus dość dynamiczna jazda po krętej
    > górskiej drodze od Ostravicy do Bytcy,

    To co jest dynamiczne dla ice, dla elektryka jest banałem....

    >obawiam się, że żeby baterii
    > starczyło musiał bym zwolnić :(

    Wypożycz i sprawdź w praktyce, jeśli naprawdę jesteś zainteresowany bev.
    Inaczej to brzmi jak wykręty i szukanie dziury w całym.

    Takimi pseudopretekstami, co najwyżej przekonasz sam siebie. ;-)