  • 31. Data: 2024-03-11 10:09:29
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.03.2024 o 21:50, Shrek pisze:

    > Więc na 100% zacytujesz. Prawda? :P

    "taki kawalino pieprzy o tym jak to blokersi są nieekologiczny a sam
    mieszka na jakiejś wsi pod poznaniem, w chałupie która emituje więcej
    co2 w swojej historii niż pewnie cztery mieszkania w bloku"

    Czyli według Ciebie jakby se kupił konia do bloku w mieście to by był
    ekologiczny, ale jak se kupił elektryka i mieszka w chałupie to już nie.
    Konia, bo samochód to ciągle samochód, znaczy trzeba wyprodukować, prąd
    niekoniecznie ekologiczny, czyli trzeba konia. Najlepiej na minuty.

  • 32. Data: 2024-03-11 10:54:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > To nie oni zakazują. Oni są tylko pożytecznymi idotami. A potem im
    > kotłów gazowych co zakładali w ramach czystego powietrza zakażą.

    Jak dokładnie brzmi teza? Wieśniaki mieszczuchów przekonały i dlatego za
    tym głosują?

    > Widać masz zepsutego. Mój nie śmierdzi - poza momentam jak go odpalisz i
    > przez 30 sekund "na ssaniu" ciągnie. Po przełączeniu się na LPG go nie
    > wyczujesz, chyba że masz zdolność powonienia co wyczuwa co2 i parę wodną.

    Ja elektrykiem jeżdżę po mieście. Mi śmierdzą głównie dizle, ale rury
    wydechowe mają do tyłu wszystkie, czyli w moją stronę a nie do wewnątrz,
    czyli w swoją, więc widać sami nie wierzą, że ich samochody nie trują.

    > To akurat nieprawda - "strefy czystego transportu" są nakazane z góry a
    > nie przez władze lokalne. inna sprawa że ci klaszczą uszami.

    Nie wiem jaki tam nakaz z góry może być, i niby co do tego mają
    wieśniacy, że mieszkańcy kwestionują decyzje lokalne.

    > I słusznie że korwin gówno dostanie. Natomiast my jakby nie o tym.

    Jak nie o tym? Że "kobiety chcą być wożone" jest raczej oczywiste. Ale
    wybierani są ci, którzy nie mają tego w programie. Wy mieszczuchy tak
    sobie wybieracie!

  • 33. Data: 2024-03-11 18:48:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 10:09:29 +0100, io wrote:

    > "taki kawalino pieprzy o tym jak to blokersi są nieekologiczny a sam
    > mieszka na jakiejś wsi pod poznaniem, w chałupie która emituje więcej
    > co2 w swojej historii niż pewnie cztery mieszkania w bloku"

    Koszt ogrzewania mieszkania w bloku w miescie jakis bardzo wysoki ...

> [...]
    > Konia, bo samochód to ciągle samochód, znaczy trzeba wyprodukować, prąd
    > niekoniecznie ekologiczny, czyli trzeba konia. Najlepiej na minuty.

    Koń koniem, ale jak ładuje z publicznej darmowej ładowarki, to czy nie
    prądem z węgla ?

    J.

  • 34. Data: 2024-03-11 19:26:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 10:54, io pisze:

    > Jak dokładnie brzmi teza? Wieśniaki mieszczuchów przekonały i dlatego za
    > tym głosują?

    Mieszczuchy przegłosowały zakaz spalinek od 35?

    > Ja elektrykiem jeżdżę po mieście. Mi śmierdzą głównie dizle, ale rury
    > wydechowe mają do tyłu wszystkie, czyli w moją stronę a nie do wewnątrz,
    > czyli w swoją, więc widać sami nie wierzą, że ich samochody nie trują.

    Jakby ci to - CO2 trujący nie jest, ale oddycha się nim ciężko. Zróbmy
    eksperyment - ja włożę sobie rurę wydechową do środka, a ty założysz
    maskę gazową i rurę włożysz sobie w dupę. Zobaczymy kto dłużej wytrzyma:P

    > Nie wiem jaki tam nakaz z góry może być,

    Normalny. Jeden z kroków milowych KPO.

    > Jak nie o tym?

    Normalnie - nie o tym, a o tym że wieśniakowi koniowi w mieście śmierdzi
    i żąda żeby się mieszczanie do wieśniaka dostosowali. No więc jak mam
    sposób prostszy - jak wieśniakowi w mieście śmierdzi to niech zotanie na
    wsi i nie zaszczyca mieszczan swoimi haunami węchowymi przy okazji
    robiąc korki. Czerwona pieczątka w dowód "niech spierdala" i po problemie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2024-03-11 19:27:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 10:09, io pisze:

> [...]
    >
    > Czyli według Ciebie jakby se kupił konia do bloku w mieście to by był
    > ekologiczny, ale jak se kupił elektryka i mieszka w chałupie to już nie.

    Nawet nie chcę wiedzieć jak do tego doszedłeś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2024-03-11 19:34:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 19:26:52 +0100, Shrek wrote:

    > Mieszczuchy przegłosowały zakaz spalinek od 35?

    No chyba tak, bo raczej nie "wieśniaki".
    Choc ten układ sił w EP bardziej ciekawy :-)

    > Normalny. Jeden z kroków milowych KPO.

    Ale to tak chyba troche na własną prośbę ... choć z drugiej strony
    - mamy notorycznie przekraczane normy czystego powietrza.

    J.

  • 37. Data: 2024-03-11 19:55:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 19:34, J.F pisze:

    > No chyba tak, bo raczej nie "wieśniaki".

    Mieszczanie też nie. Parlament europejski chyba.

    > Ale to tak chyba troche na własną prośbę ...

    Konkretnie na prośbę p.o.remiera z mordą pinokia. Ale chyba ta "prośba"
    to też taka nieco wymuszona.

    BTW - w konstulatacjch społecznych SCP w warszawie w zakładce czego nie
    obejmują konsultacje stało:

    Konsultacje społeczne nie obejmują kwestji konieczności wprowadzenia
    SCT. - zatem z dostępnych opcji było "tak - popieram" i "nie - nie mam
    nic przeciwko".

    > choć z drugiej strony
    > - mamy notorycznie przekraczane normy czystego powietrza.

    W zimie właśnie od wieśniaków z obwarzanka:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-03-11 20:14:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 19:55:15 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > nic przeciwko".

    > W zimie właśnie od wieśniaków z obwarzanka:P

    Nieważne. Trzeba poprawić jakość.
    Jesli nie uda sie zabronić pieców, to trzeba zabronić diesli :-)

    W Hamburgu chyba była akcja - cos dała ?

    J.

  • 39. Data: 2024-03-11 21:00:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 20:14, J.F pisze:

    > Nieważne. Trzeba poprawić jakość.

    Ważne - jeśli chcesz efektów to trzeba wyeliminować rzeczywistą przyczynę:P

    > Jesli nie uda sie zabronić pieców, to trzeba zabronić diesli :-)
    >
    > W Hamburgu chyba była akcja - cos dała ?

    Chyba tak że w całych niemczech się poprawiło, co przypisali strefom w
    kilku miastach;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2024-03-12 00:33:29
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.03.2024 o 18:48, J.F pisze:

    > Koszt ogrzewania mieszkania w bloku w miescie jakis bardzo wysoki ...

    I?

    > Koń koniem, ale jak ładuje z publicznej darmowej ładowarki, to czy nie
    > prądem z węgla ?

    Prosty kompromis między koniem a jakimś śmierdziuchem spalinowym.