  • 11. Data: 2003-04-02 15:55:48
    Temat: Re: Zmiany w DSL'u ???
    Od: "pre" <n...@s...pl>

    > ehm . U mnie jest to samo i po zmianietego routera jest tragedia modem
    nigdy
    > mi sie nei wieszal i teraz teraz sie nei wiesza ale pingi sa tragiczne i
    > odradzam wszystkim graczom z Lublina to lacze.;[ mam nadzieje ze cos sie
    > jeszcze poprawi ale w tym momencie pingi nie spada mi ponizej 80.;[

    Ja tez gram , jestem wpiety w Lublinie w neostrade+ i jakos zauwazylem
    ostatnio ze pingi wzrosly mi o ok 10-15ms :(
    Na poczatku po zainstalowaniu neo byla wogóle tragedia. Jak dla mnie lacze
    bylo uszkodzone.. pingi minimum 80ms
    co oczywiscie dyskwaliikowalo łacze do gry. Obdzwonilem BOKi i serwisy ale
    nic nie wskórałem..
    "Panie, dziala to dziala znaczy jest dobrze" Nikomu nie chcialo sie nic
    zrobic w tej sprawie. Na szczescie znalazlem znajomego i przepiął mnie na
    inną ścieżkę na Chodźki i jakręką odjął z pingu do dns'a TP z 70ms spadlo do
    25
    Jednak mozna.. tylko trzeba chciec i potrafić ale niestety olewają sprawe :/

    Od jakiegos tygodnia moze 2 znow wzrosły mi pingi o te 10-15ms.. jeszcze to
    nie pocztkowe 70-80 ale nie wiadomo czy nie bedzie to postepowac no i skad
    sie to bierze. :/

  • 12. Data: 2003-04-02 15:56:29
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote in
    message news:slrnb8g445.nae.Grzegorz.Janoszka@kier.icsr.agh.
    edu.pl...
    > On Mon, 31 Mar 2003 08:49:33 +0000 (UTC) I had a dream that "Paweł
    lewandowski" <p...@t...pl> wrote:

    [ciach]

    > W usłudze DSL tepsy masz normalne to, że pingi z reguły nie spadają
    poniżej
    > 60ms. Znam jedno łącze, gdzie mają 20ms, ale to tylko potwierdzający
    regułę
    > wyjątek :)
    > A do gier ping 80ms w zupełności wystarczy, przecież to poniżej 1/100
    sekundy.

    [ciach]

    to ja mam kolejne 3 wyjatki. wszyscy z kolegami mamy pingi okolo 20ms (i
    przed i po wymianie), a modem jak sie nie wieszal, tak sie nie wiesza...

    Czego wszystkim zycze...

    -Robert-

  • 13. Data: 2003-04-02 15:56:44
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Maciej Machacz wrote:

    > Jestes juz na nowym tym samym routerze tak jak i ja - dzwon do BOK'u i zrob
    > awanture (tak jak ja zrobilem) zeby wgrali ci najnowszy flash do modemu -
    > problemy znikna.
    > Jesli wgraja taki flash jak ja - zapomnisz o resetowaniu modemu.

    No tak, tylko ze jak zapodam 850kbit/s to ... wiesza mi sie co 10 sekund
    ;) To znaczy mam 10 sek. net, 10 brak i tak w kolko. Nowy flash poradzi
    cos na ten problem ? Bo z tego co slyszalem, robi on auto-reset w
    momencie zwiechy, wiec u mnie by sie resetowal 6 razy na minute :)

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2003-04-02 20:22:20
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

> [...]
    > cos na ten problem ? Bo z tego co slyszalem, robi on auto-reset w
    > momencie zwiechy, wiec u mnie by sie resetowal 6 razy na minute :)

    o!
    mam tak na neo+
    jak uploaduje wiecej niz 7kb/s to jest 4s transfer i 4s zero.

    wiesz cos wiecej?

  • 15. Data: 2003-04-02 20:22:52
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 3 ---||| Sauron |||--- wrote:

    > dopiero teraz zostały wymienione routery dla IDSL wystarczy od czsu do
    > czasu czytac komunikaty na www.internetdsl.pl

    Na bajki przyjdzie czas.

    Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mojego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 2.0.1.2 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/

  • 16. Data: 2003-04-02 21:03:17
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Mateusz(Amkacz) wrote:

    > o!
    > mam tak na neo+
    > jak uploaduje wiecej niz 7kb/s to jest 4s transfer i 4s zero.
    > wiesz cos wiecej?

    Zapodalem w 4 okienkach pingi na:

    1) numer ip interfejsu zewnetrznego mojego routera
    2) numer ip inny niz mojego routera ale w przyznanej puli
    3) modem
    4) adres ip w internecie

    Objawi taki, ze pinguje wszystko ok za wyjatkiem 4, ktory przerywa. Wiec
    wydaje mi sie, ze to nie jest wina mojego routera tylko
    modemu/lini/routera dsl. Cokolwiek by to nie bylo, zlecenie lezy w BOKu.
    Co z tego wyniknie zobaczymy. W kazdym razie od 1 w nocy dzisiaj -
    wykres mrtg lacza zamiast byc gladki (bo zasysam ok 3G z netu testowo)
    stal sie straszliwie poszarpany, a ncftp restartowal okolo 60 razy ...

    Czy ktos wie, co sie dziaj (sroda) moglo stac kolo 1-szej w nocy ???

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl