  • 61. Data: 2004-09-05 10:34:56
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: "Banciur" <b...@o...pl>

    Rafal Rabczuk wrote:

    > sorry ale chyba w szkole powinienes nauczyc sie podstaw dzialania
    > tego calego mechanizmu a nie tylko jego fragmentu.....

    Czyli "Za tydzien kartkowka z SMTP POP3 IMAP" ? :)

  • 62. Data: 2004-09-06 09:46:57
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    [...]
    > U mnie (lata temu) wygladalo to w ten sposob, ze po 15 minutach lekcji
    > glowna atrakcja dnia byly czaterie i inne pierdoly. Nauczyciele mieli to
    > gdzies .... I czego taki "mlody adept informatyki" ma wyniesc ze szkoly ?

    A u mnie w 2LO w Gdynii w czasach, kiedy w Polsce popularniejsze
    od Internetu były BBS-y i nikt nie słyszał o "czatach" aby dostać się
    w ogóle do szkoły, do klasy "F" :-) ogólniaka trzeba było napisać program.
    W pierwszej klasie był głównie Pascal. Poza tym Windows 3, Novell
    (nawet mimowolnie, bo szkolna sieć na tym chodziła) i oprogramowanie
    biurowe. Potem doszły inne sieci, Internet... Widać są duże rozbieżności
    w systemie edukacji, ale każdy sam wybiera do jakiej szkoły chce iść.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 63. Data: 2004-09-06 09:55:07
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Mr.FX napisał(a):

    [...]

    No wlasnie, z jednej strony chaterie a z drugiej pisanie
    oprogramowania w Pascalu ;) A gdzie podejscie zyciowe?
    Zeby uczen mogl sie zalogowac do szkoly, sprawdzic swoje
    oceny, plan zajec - czyli normalnie uzywac sieci szkolnej?
    Niestety to jest w naszych warunkach prawie sci-fi... ;)

    j.

  • 64. Data: 2004-09-06 12:08:20
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Rafal Rabczuk napisał(a):

    [...]

    > chcialem dodac ze wlasnie powstaje taki system... moze i juz w przyszlym
    > roku bedzie ropowszechniony na skale panstwa ;-)))

    Watpie :) Politechnika Wroclawska nie potrafi takiego czegos u
    siebie wdrozyc. Od lat studenci opowiadaja o tym jak wygladaja
    zapisy, kolejki od 6 rano, awantury i ogolny balagan. Przy
    zasobach sieciowo-informatycznych tej uczelni to kazda zwyczajna
    szkola wyglada jak mrowka przy sloniu ;P

    j.

  • 65. Data: 2004-09-06 12:42:46
    Od: Łukasz Bromirski <w...@w...goes>

    januszek wrote:

> [...]
    > zasobach sieciowo-informatycznych tej uczelni to kazda zwyczajna
    > szkola wyglada jak mrowka przy sloniu ;P

    Warszawski WSISIZ wdrożył coś takiego już parę lat temu, choć jak jeszcze
    uczęszczałem, system cały czas się sypał i były duże rozbieżności w tym
    co wiedział o studencie system a dziekanat.

    Ale to naprawdę nie jest problem polskiego internetu, tylko polskich
    uczelni...

    --
    this space was intentionally left blank | Łukasz Bromirski
    you can insert your favourite quote here | lukasz:bromirski,net

  • 66. Data: 2004-09-06 17:36:42
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Rafal Rabczuk napisał(a):

    > ???????????? hmmm wiesz bywalem tam wielokrotnie..... od kiedy byly zapisy
    > komputerowe z podzialem na nazwiska (sortowane wg. sredniej) musze przyznac
    > ze szlo to naprawde szybko

    Chodzi mi o to, ze do systemu delikwentow wpisuje obsluga, do ktorej trzeba
    sie dopchac metoda tradycyjna - nie ma mozliwosci zapisac sie zadalnie przez
    Internet.

    j.

  • 67. Data: 2004-09-07 12:53:40
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    januszek napisał(a):

    [...]

    > Pisalem o rozwiazaniach systemowych... Znaczy Jego Wysokosc Pan Wiceminister
    > od Oswiaty dzwoni do Jego Wysokosci Wiceprezesa TP i mowi:
    > - Czesc Jozek, jest biznes do zrobienia.
    > - Jaki biznes
    > - Potrzebujemy w hurcie 20 tys iDSL-i
    > - Ok, 100 zl

    http://hacking.pl/news.php?id=4259

    Prosze, widac w Ministerstwie czytaja Polipa ;PPP

    pansp

    j.

  • 68. Data: 2004-09-07 14:02:46
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@o...pl>

    On 9/7/04 2:53 PM, januszek wrote:

    > http://hacking.pl/news.php?id=4259
    >
    > Prosze, widac w Ministerstwie czytaja Polipa ;PPP

    Kolejny chwyt marketingowy tepsy. Ciekaw jestem ilu uczniów "zarażonych"
    surfowaniem po sieci w szkole zacznie drążyć brzuch rodzicom przed
    mikołajem albo gwiazdką (w sumie taki rodzaj reklamy wydaje mi się chyba
    jednym z najtańszych - koszta minimalne i spora rzesza odbiorców).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    UIN 10619942 http://kaczor.devon.pl/ppptfkkb.html
    #konik_bujany@IRCnet Pierwszy Polski Prątkująco-Trzcionkujący Fan Klub
    Konika Bujanego!

  • 69. Data: 2004-09-07 16:16:42
    Od: "Banciur" <b...@o...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:
    stwie czytaja Polipa ;PPP

> [...]
    > rodzicom przed mikołajem albo gwiazdką (w sumie taki rodzaj reklamy
    > wydaje mi się chyba jednym z najtańszych - koszta minimalne i spora

    co TPSA nie zrobi to zle :)

  • 70. Data: 2004-09-07 17:35:38
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Banciur napisał(a):

    > co TPSA nie zrobi to zle :)

    hehe, faktycznie tak to wyglada na tej grupie ;P

    j.