  • 51. Data: 2014-01-03 15:52:03
    Temat: Re: Zmiany w badaniach technicznych
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, Ergie <e...@s...pl> wrote:

    > Wszędzie, czy to zależy od stacji?
    > Nigdy takiego nie dostałem - zawsze tylko paragon. Może czas zmienić
    > diagnostę?

    Wszedzie. Od 01.01.2014 :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2014-01-03 16:14:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 15:42:11 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Jak zbudujesz centralną ewidencję by nikt obcy nie miał dostępu ?

    ROTFL

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 53. Data: 2014-01-03 16:34:38
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Także "wpisywanie do komputera" nie miało nic wspólnego z centralną bazą
    > danych.

    Przynajmniej od paru lat dane z "Patronatu/a" , "SKP Pro" są przesyłane do
    cepik-a

  • 54. Data: 2014-01-03 18:27:56
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 3 Jan 2014 12:11:52 +0100, John Kołalsky
    <j...@k...invalid> wrote:

    > Nam :-)

    Wspomogę Twój luftbrandzlung:
    - 283400km
    - 63824km

    RR.
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com