  • 1. Data: 2014-01-02 17:50:43
    Temat: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi,
    że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

    Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni
    później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

    Pozdrawiam Oponeo

  • 2. Data: 2014-01-02 18:00:59
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia,
    > czyli 4 dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
    >

    > Pozdrawiam Oponeo

    Moja fryzjerka wprowadza klientów w błąd. Już wyglądam jak
    gdzieci kwiaty. Jestem bliski szału bo loki wchodzą mi do oczu.

    Rano lecę, ale z taką pewna dozą niesmiałości "a może otworzyła"
    O naiwności moja, kartka, czynne 7 stycznia.

    Pod pobliską Biedroną zatrzymuję sie bus. Podenerwoani panowie wysypują
    się. Po chwili wracają z kratą. Nowy Rok żondzi.

    Wiwat pierdolec okołosylwestrowy.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-01-02 18:13:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

> [...]
    >
    > Pod pobliską Biedroną zatrzymuję sie bus. Podenerwoani panowie wysypują
    > się. Po chwili wracają z kratą. Nowy Rok żondzi.

    A czytać umiesz ?

  • 4. Data: 2014-01-02 18:42:33
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
> [...]
    > że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni

    Ale zaraz, chwila moment :) O tej godzinie to normalne że żaden kurier już nie
    podjedzie po paczkę, tylko dostanie zlecenie na dzień następny i odbierze jutro, tj.
    w piątek.
    Czyli dostaniesz we wtorek, siódmego, bo poniedziałek wolny.

    Nie rozumiem, co w tym dziwnego?

  • 5. Data: 2014-01-02 19:10:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 02.01.2014 John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał/a:
> [...]
    >
    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni
    > później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

    Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w jakiejs innej
    rzeczywistosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-01-02 19:18:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > A czytać umiesz ?

    Nie, w podstawówce kradłem węgiel z wagonów.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2014-01-02 19:20:10
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 02.01.2014 18:42, rzymo pisze:

> [...]
    > kurier już nie podjedzie po paczkę, tylko dostanie zlecenie na dzień
    > następny i odbierze jutro, tj. w piątek. Czyli dostaniesz we wtorek,

    * Dzień dobry, mam dla Pana opony, położyłem o tutaj na schodach, proszę
    podpisać.
    - Ale one są nowe! Jak Pan mógł je tak na gołej ziemi położyć! Niech Pan
    uważa!
    * [lekki_szok] Domyślam się, że samochodem Pan jeździ tylko w domu...
    najmocniej przepraszam... pójdę tylko po szmatę do samochodu...
    - Nie dość, że jest Pan nie miły to jeszcze pyskaty!
    * Dziękuję, do widzenia, życzę miłego dnia...

    P.S.
    Z pozdrowieniami od kuriera :) Uwielbiam ludzi, którzy komplikują sobie
    życie :)

  • 8. Data: 2014-01-02 19:31:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 17:50:43 +0100, John Kołalsky napisał(a):

> [...]
    >
    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni
    > później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

    Nie tylko u nich. To raczej norma wśród kurierów że kiedy wejdziesz na ich
    stronę widzisz 24 godz. A kiedy przywleczesz paczkę do punktu to się
    okazuje że 24 godz. to tylko do 12 a w ogóle to jest piątek przed sobotą i
    niedzielą i nie ma szans żeby paczka doszła przed wtorkiem :) A jak
    wydziwiasz to ci powiedzą że owszem, mogą na sobotę ale za cenę 10-krotnie
    wyższą :) Jest jakiś paragraf na oszukańczą reklamę?
    Ja rozumiem że dzień wolny i nie da się szybko. A jak ma być szybko to nie
    może być tanio. Ale do cholery, niech napiszą o tym na swojej zakichanej
    stronie.
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2014-01-02 19:57:45
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik ":D@w!d J@$" <x...@g...com> napisał w
    wiadomości news:52c5adda$0$2169$65785112@news.neostrada.pl...

    > * Dzień dobry, mam dla Pana opony, położyłem o tutaj na schodach, proszę
    > podpisać.
    > - Ale one są nowe! Jak Pan mógł je tak na gołej ziemi położyć!

    BO SIEM PORYSUJOM ;)

  • 10. Data: 2014-01-02 20:52:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rzymo" <r...@g...com>

> [...]

    odbierze jutro, tj. w piątek.
    Czyli dostaniesz we wtorek, siódmego, bo poniedziałek wolny.

    Dziwne jest, że normalni ludzie nie zauważają, że klient ma dostać towar
    zgodnie z przedstawioną mu ofertą a nie wymyślać organizację pracy w jakiejś
    firmie.