  • 11. Data: 2003-06-25 06:21:36
    Temat: Re: Zmusic TP SA
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jakub Zukowski napisał:

    > Sprubuj mi znalezdz te rozwiazanie.

    Wyłączyć kompresję nagłówków?
    --
    Olek

  • 12. Data: 2003-06-25 06:22:38
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Jakub Zukowski" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Ja osobiscie kazaa nie uzywam - uzywaja inni uzytkownicy ale do tej pory
    > bylo ok.

    Znaczy ze masz jakis serwerek i dzielenie lacza na kilka osob?
    Rozwiazanie jakie podano na forum to bylo cos takiego:
    <cytat>
    Jedyne rowiązanie, żeby nie było długich
    przerw bez sieci wstawić w /etc/ppp/options
    lcp-echo-interval 5
    lcp-echo-failure 2
    wtedy ten brak sieci i zrywania nie są odczuwalne. Tyle można
    zrobić.
    <koniec cytatu>

    Bucz

  • 13. Data: 2003-06-26 05:50:34
    Od: "Jakub Zukowski" <n...@n...com>

    Witam,
    juz sobie poradzilem z tym. Tzn jakos samo ustalo po tym jak wyslalem
    oficjalne pismo do tp sa... hmm... dziwne :) Przez 6 dni nie mogli nic
    zrobic az tu nagle dziala ;] Ale najleprze bylo to jak przyjechalo 3
    specjalistow z TP SA z dzialu informatyki i lacz do mojego biednego SDI :)
    Popatrzyli, popatrzyli i... i mam 2 terminale sdi w domu ;] Powiedzieli ze
    jak cos nie tak bedzie to zeby podlaczyc drugi :)

  • 14. Data: 2003-06-26 19:48:56
    Od: "Krzysiek" <k...@N...gazeta.pl>

    Jakub Zukowski <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > nie wiem jak zmusic TP SA aby naprawili mi SDI. Chodiz o to ze od 6 dni SDI
    > wiesza sie doslownie co 10 minut ! Czasami i restrartowanie polaczenia nie
    > pomaga. Codzienie zglaszam awarie ale cos olewaja. Raz przyszedl monter
    > wymienil terminal i poszedl lecz nic to nie dalo. Sprawdzali linie tez OK.
    > Ostatnio to wogule nic nie robia. Ja dzwonie mowie ze sdi dalej nie
    > naprawione mam logi systemowe oni: Dobrze zajmiemy sie tym. No fajnie... po
    > 0 minutach zadzownila Pani spytac sie czy telefon juz dziala bo dostali
    > zgloszenie ze teefon nie dziala :/ grr... Nie wiem jak zmusic ich do

    Stary daj soebie spokoj jezeli cenisz sobie swoje nerwy to poprostu zrezygnuj
    z ich uslug ja tak zrobilem tylko pozostal jeszcze jeden problem maja tam taki
    burdel ze do dzis mi przysylaja faktury za uslugi z ktorych nie korzystam Oni
    sami nie wiedza co maja. Przyslowiowy Burtel na kolkach = Telekompromitacja Polska

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 15. Data: 2003-06-29 06:43:35
    Od: "konradwo" <...@...pl>

    mi tez sie tak wydaje - w moim ptrzypadku pomoglo

  • 16. Data: 2003-07-01 06:49:21
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 4 Jakub Zukowski wrote:

    > Gdyby byla Neo u mnie to bym napewno zmienil

    Rozumiem, że pamiętasz, iż w Neo+ nie można udostępniać połączenia poza
    lokal?

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,