  • 1. Data: 2003-06-23 06:57:48
    Temat: TKT vs NETIA
    Od: "DreamNet" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem posiadaczem NETI BDI PRO i moje spostrzeżenia
    ::zalety::
    - Bezawaryjna (jedna awaria 8 godzin) od lutego. Zero zwisów.
    - Szybka
    ::wady::
    - Droga.

    TKTelekom jest juz napewno w moim miescie (OPOLE) i mam takie pytanie ;
    co powiecie o jakosci i bezawaryjnosci tego dostawcy.
    czy w godzinach szczytu mają spadki predkosci (głównie o polskie strony mi
    chodzi)

    pozdrawiam
    ----------------
    Woocash

  • 2. Data: 2003-06-23 20:31:48
    Temat: Re: TKT vs NETIA
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Mon, 23 Jun 2003 06:57:48 +0000 (UTC), DreamNet <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > co powiecie o jakosci i bezawaryjnosci tego dostawcy.
    > czy w godzinach szczytu mają spadki predkosci (głównie o polskie strony mi

    Hmm IMHO ogólnie sprawuje się dobrze.. co prawda co jakiś czas przytyka
    się styk z ATMANem a ruch do Polpaku idzie przez Telię (co prawda węzeł
    Warszawski, ale zawsze). Co lepsze np. z Telbanku do TKTelekom potrafi iść
    przez Telię w .... Pradze :)

    Obecnie :
    * łącze pracuje stabilnie
    * szybko
    * całkiem tanio

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2003-06-25 06:20:40
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > Warszawski, ale zawsze). Co lepsze np. z Telbanku do TKTelekom potrafi iść

    O ile wiem rezygnujemy ze styku Telia-TPSA bo starty pakietow sa tam
    straszliwe. Telia tylko dla zagranicy
    Ruch do Polski bedzie szedl via ATMAN oraz na zasadzie peeringu z innymi
    sieciami ktore sa chetne.

  • 4. Data: 2003-06-25 11:38:43
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Od wczoraj juz nie. Praktycznie caly krajowy ruch idzie via styk z ATMAN.

  • 5. Data: 2003-06-25 17:23:20
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    > iść
    >
    > Od wczoraj juz nie. Praktycznie caly krajowy ruch idzie via styk z ATMAN.

    A ja mam pytanie do pana z TKT.
    Dlaczego na gornym slasku sa tylko 2 wezly dostepowe w katowicach i
    gliwicach.
    Reszte miast traktujecie tak jakby to byly jakies wioski (jak to jest w
    innych rejonach polski gdzie
    jest jedno miasto a dookola pola).
    U nas wiekszosc miast nie ma dostepu do jakis porzadnych szkieletowek (nawet
    beznadziejna tepsa dziala beznadziejnie:)), tylko katowice sa napchane
    wezlami. A w tych miastach jest o wiele wiecej ludzi, ktorzy czekaja na
    polaczenie tylko nie maja gdzie :(.

  • 6. Data: 2003-06-25 18:54:38
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > A ja mam pytanie do pana z TKT.
    > Dlaczego na gornym slasku sa tylko 2 wezly dostepowe w katowicach i
    > gliwicach.

    są jeszcze węzły w Raciborzu oraz Kędzierzynie Koźlu
    a dlaczego tak mało ?
    Rozmawiałem z gosciem z tk i powiedział ze jak nie ma zainteresowanie to nie
    ma wezłów.
    A zainteresowanie jest wtedy, kiedy jakaś firma zgłosi swoją chęć
    korzystania z ich usług.
    Pozatem bidoki kasy nie maja za bardzo.

    Aaa no i są jeszcze problemy techniczne, nie wszedzie jest światłowód, a po
    miedzi mogą od węzła jakies 10-12km pociągnąć no i jezeli węzeł nie jest w
    takim zasięgu to dupa.

    Podaj na priva konkretnie miejscowość która Cie interesuje a może będę
    wiedział konkretniej jakie masz szanse.

    MArcin

  • 7. Data: 2003-06-26 05:49:51
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@p...wp>

    ROBBO 2 wrote:

    > Od wczoraj juz nie. Praktycznie caly krajowy ruch idzie via styk z ATMAN.

    a ja czekam na wasze lacze i sie doczekac nie moge, wyslaliscie
    wniosek do tpsa zeby zestawili kabelek od was do mnie. (jakies 3-4 km) i
    lipa, czekam juz 3 tydzien na odpowiedz od was.

    a tez bym chcial juz sie rozstac z BDI Netii.

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2003-06-26 10:14:39
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Thu, 26 Jun 2003 05:49:51 +0000 (UTC), kamil kapturkiewicz <h...@p...wp> wrote:

> [...]
    > lipa, czekam juz 3 tydzien na odpowiedz od was.
    >
    > a tez bym chcial juz sie rozstac z BDI Netii.

    Proponuje skontaktowac sie z oddzialem gdzie skladales zamowenie, gdyz
    rozstrzasanie problemow na forum publicznym, a szczegolnie z
    administatorem nie ma wiekszego sensu.

  • 9. Data: 2003-06-26 13:37:21
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > lipa, czekam juz 3 tydzien na odpowiedz od was.
    >
    > a tez bym chcial juz sie rozstac z BDI Netii.

    Mowiac szczerze czekasz na CUD :)) bo wydzierzawienie czegokolwiek od TPSA
    zalicza sie do takich zjawisk.

  • 10. Data: 2003-06-26 15:27:43
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > Mowiac szczerze czekasz na CUD :)) bo wydzierzawienie czegokolwiek od TPSA
    > zalicza sie do takich zjawisk.

    eee, marudzisz... ostatnio przynajmniej na Śląsku jest rewelacyjnie.
    Wysyłam mejla do naszej Pani z obslugi a za 3 dni mi dzwoni ze są warunki i
    kiedy moze przyjsc z umową :)
    Naprawde co by o nich nie mowic, to to dziala rewelacyjnie !

    Marcin