  • 51. Data: 2012-01-19 12:06:14
    Temat: Re: Znów protesty przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-19, masti <g...@t...hell> wrote:

    > musi ją zapłacić. sprzedawać moze po 0,01zł.

    Nie może, musi naliczyć vat co najmniej od tego grosza *i* akcyzy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 52. Data: 2012-01-19 12:08:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Nie może, musi naliczyć vat co najmniej od tego grosza *i* akcyzy.

    Czy ja dobrze rozumiem, ze VAT jest naliczany od ceny z akcyza??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2012-01-19 12:31:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-19, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Czy ja dobrze rozumiem, ze VAT jest naliczany od ceny z akcyza??

    Oczywiście.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 54. Data: 2012-01-19 12:41:12
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > FB, NK i czort wie
    > gdzie jeszcze ....

    po huj tam siedzisz?

  • 55. Data: 2012-01-19 12:57:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-18 22:34, K pisze:
    (...)
    > najlepsze jest to:
    > "Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h.
    > Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje
    > się problemem to zablokujemy autostrady "

    Policja powinna skutecznie wybić z głowy podobne pomysły - z litery
    prawa co prawda wprost nie wynika, że prędkość poniżej 40km/h jest
    zabroniona, niemniej w normalnych warunkach podpada to pod utrudnianie
    ruchu.

  • 56. Data: 2012-01-19 13:07:56
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Policja powinna skutecznie wybić z głowy podobne pomysły

    Raczej marne szanse, zwlaszcza jak protestujacy dobrze sie zorganizuja i
    bedzie duzo.

    sz.

  • 57. Data: 2012-01-19 13:14:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-19 13:07, szufla pisze:

    > Raczej marne szanse, zwlaszcza jak protestujacy dobrze sie zorganizuja i
    > bedzie duzo.

    Dużo to będzie - mandatów. Może chociaż raz policja coś zrobi
    skutecznie.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 58. Data: 2012-01-19 13:17:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 19 Jan 2012 12:06:14 +0100 osobnik zwany Krzysiek
    Kielczewski wystukał:

    > Nie może, musi naliczyć vat co najmniej od tego grosza *i* akcyzy.

    nie od rosza a tak by cena ostateczna wynosiła 1 grosz :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2012-01-19 13:38:31
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dużo to będzie - mandatów. Może chociaż raz policja coś zrobi
    > skutecznie.

    Moze bedzie, moze nie. Pamietam blokade tirow na Grocie to policji nie bylo
    w promieniu kilku kilometrow :P. Oczywiscie w efekcie wszyscy wlacznie z
    panstwem na tym straca i tyle, ale....

    sz.

  • 60. Data: 2012-01-19 13:45:27
    Od: miklo <m...@g...pl>

    Dnia 19-01-2012 o 13:38:31 szufla <b...@e...pl> napisał(a):

    > Moze bedzie, moze nie. Pamietam blokade tirow na Grocie to policji nie
    > bylo w promieniu kilku kilometrow :P. Oczywiscie w efekcie wszyscy
    > wlacznie z
    > panstwem na tym straca i tyle, ale....

    Pewnie w korku stali ;)

    --