  • 11. Data: 2010-04-13 07:58:46
    Temat: Re: Żółty serwis fotograficzny :D
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 13 Kwi, 00:51, dominik <u...@d...net.pl> wrote:
> [...]
    > godne imię wielkiego i robicie mu nieuczciwą konkurencję :)
    >
    > Ciekawe czy w przyszłości jakieś n..rumors.com albo n..ians.com zostanie
    > pozwane o straszne rzeczy.  :) :) :)
    >
    > No nic,
    > Chyba się cieszę, że jednak nie wybrałem tej marki. Ta cała szopka mnie
    > męczy i współczuję użytkownikom, którym tak się utrudnia poznanie prawdy.
    > Ostatnio myślałem że sprawa ucichła, że nawet dobre opinie o naprawch
    > zaczęły spływać i strona umrze sama z siebie odnosząc jednak skutek. Widzę
    > jednak że walka trwa - i to nie bez powodu, a smród się niesie.

    Sformułowania "żółty", czarny" podpadają pod rasizm, więc za jakiś
    czas inna organizacja - nie mająca oczywiści nic wspólnego z firmą "n"
    - wyśle kolejny list to autorów strony ... hehehehe

  • 12. Data: 2010-04-13 08:22:17
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 09:37:44 +0200, Kryhu napisał(a):

    > Ta nazwa wyraźnie może sugerować związek z firmą Nikon

    No bo strona ma dość ścisły związek z tą firmą

    > i tejże firmie
    > wcale nie musi się to podobać.

    to niech uczyni kroki by użytkownicy nie musieli tworzyć takich stron

    > Od siebie powiem jedno - miewałem różne przygody z serwisem Nikona ale
    > taka jest specyfika problemów związanych z uszkodzeniami sprzętu.
    > Podsumowując kilkuletnią współpracę odczucia moje są pozytywne.
    > A sprawnie działający program NPS, o którym użytkownicy innych systemów
    > w Polsce mogą tylko pomarzyć?

    A czytałeś odpowiedź na pismo? Na stronie można zamieszczać również
    pozytywne doświadczenia. Nikt nie broni.

    --
    marcin

  • 13. Data: 2010-04-13 08:26:10
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Anonymouse pisze:

    > Sformułowania "żółty", czarny" podpadają pod rasizm, więc za jakiś
    > czas inna organizacja - nie mająca oczywiści nic wspólnego z firmą "n"
    > - wyśle kolejny list to autorów strony ... hehehehe

    np z poparciem, bo będzie brunatna.

  • 14. Data: 2010-04-13 10:47:15
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    zly pisze:

    Hej

    > A czytałeś odpowiedź na pismo? Na stronie można zamieszczać również
    > pozytywne doświadczenia. Nikt nie broni.

    Czytałem, co nie zmienia faktu, że firma Nikon może sobie nie życzyć
    używania swojej nazwy i znaku w domenie.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 15. Data: 2010-04-13 11:01:32
    Od: <s...@a...pl>

    > Czytałem, co nie zmienia faktu, że firma Nikon może sobie nie życzyć używania
    > swojej nazwy i znaku w domenie.

    Mam firmę "Dent" SA. Nie życzę sobie, aby głowa państwa używała nazwy mojej
    firmy w swojej domienie internetowej prezyDENT.pl. I co z tego mojego
    "nieżyczenia"?

  • 16. Data: 2010-04-13 11:16:36
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Mam firmę "Dent" SA. Nie życzę sobie, aby głowa państwa używała nazwy
    > mojej firmy w swojej domienie internetowej prezyDENT.pl. I co z tego
    > mojego "nieżyczenia"?

    Ale bicie piany! Przeciez wazny jest kontekst.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2010-04-13 11:18:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    quent pisze:

    > Ale bicie piany! Przeciez wazny jest kontekst.

    A rację i tak ma zawsze prawnik, który bierze najwięcej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 18. Data: 2010-04-13 11:27:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 12:47:15 +0200, Kryhu napisał(a):

    > Czytałem, co nie zmienia faktu, że firma Nikon może sobie nie życzyć
    > używania swojej nazwy i znaku w domenie.

    Może też sobie nie życzyć by recenzenci wypisując krytyczne artykuły
    używali w swoich wypocinach nazwy nikon, bo to ich znak :)
    --
    marcin

  • 19. Data: 2010-04-13 11:28:49
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A rację i tak ma zawsze prawnik, który bierze najwięcej.

    To już pomijam :-)
    Odnisłem się tylko do sugestii jakoby sytuacja z prezyDENTem była
    analogiczna.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2010-04-13 13:19:10
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > Czytałem, co nie zmienia faktu, że firma Nikon może sobie nie życzyć
    > używania swojej nazwy i znaku w domenie.
    > --
    życzyć sobie może, to wszystko.Domeny się KUPUJE.
    Można wykupić wszystkie możliwe warianty ze słowem "nikon" i po sprawie..ale
    że żadnej firmy w tym nikona na to nie stać(ilość kombinacji prawie
    nieograniczona), więc może sobie życzyć...
    Mnie sie podoba: nikonpolskaparafialna.pl (chyba wolna)
    pozdr.j