  • 1. Data: 2009-01-22 19:30:10
    Temat: bzyczace reklamy
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    tytul elkko kontrowersyjny, ale wkurzajace sa te reklamy, ktore powoduja
    bzyczenie telewizora.
    np. aktualna reklama VIVY, na samej gorze pojawia sie pasek z szumami, ktory
    powoduje glosne buczenie TV. czy to celowe dzialanie reklamodawcy ?
    poprzednio takie szumy wowolywala reklama Netii.

  • 2. Data: 2009-01-22 19:41:07
    Temat: Re: bzyczace reklamy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 20:30:10 +0100, darkblue napisał(a):

> [...]
    > np. aktualna reklama VIVY, na samej gorze pojawia sie pasek z szumami, ktory
    > powoduje glosne buczenie TV. czy to celowe dzialanie reklamodawcy ?

    Być może celowe - zapewne ktoś ci chce powiedzieć, żebyś naprawił sobie
    telewizor albo wyrzucił ten badziew i kupił nowy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-01-22 20:23:17
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    > Dnia Thu, 22 Jan 2009 20:30:10 +0100, darkblue napisał(a):
    > Być może celowe - zapewne ktoś ci chce powiedzieć, żebyś naprawił sobie
    > telewizor albo wyrzucił ten badziew i kupił nowy.
    tos sie wysilil. teelwizor jest nowy, taki na ktorego nie byloby cie stac.
    poza tym mam jeszcze dwa inne i na kazdym to samo. wykluczam teorie
    spiskowa.

  • 4. Data: 2009-01-22 20:27:00
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > tos sie wysilil. teelwizor jest nowy, taki na ktorego nie byloby cie stac.
    > poza tym mam jeszcze dwa inne i na kazdym to samo. wykluczam teorie
    > spiskowa.

    A jaki ten TV? LCD, kineskop, plazma, bo to moze duzo wyjasniac.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-01-23 07:15:23
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > tos sie wysilil. teelwizor jest nowy, taki na ktorego nie byloby cie stac.
    > poza tym mam jeszcze dwa inne i na kazdym to samo. wykluczam teorie
    > spiskowa.

    To oglądasz z tunera sat, czy z kablówki?

  • 6. Data: 2009-01-23 07:44:38
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    zeeltom pisze:

    > To oglądasz z tunera sat, czy z kablówki?

    Ale jak bedziesz mial przesterowany sygnal to ci nawet super telewizor
    nie pomoze.

    Jingiel

  • 7. Data: 2009-01-23 08:57:40
    Od: Radius <radius@radius>

    zeeltom pisze:

    > To oglądasz z tunera sat, czy z kablówki?

    Rano czy wieczorem ... po herbacie czy przed nią ?

    r_

  • 8. Data: 2009-01-23 20:42:49
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Rano czy wieczorem ... po herbacie czy przed nią ?

    Głupie docinki. W zależności od źródła sygnału mogą być różne przyczyny
    powstawania brzęczenia w głośnikach, dlatego się pytam o żródło sygnału.

  • 9. Data: 2009-01-23 22:13:55
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Głupie docinki. W zależności od źródła sygnału mogą być różne przyczyny
    > powstawania brzęczenia w głośnikach, dlatego się pytam o żródło sygnału.
    masz racje. docinki sa glupie. trollowanie jest w modzie.
    zwroccie uwage na reklame gazety VIVA w telewizji polsat.
    o to mi chodzilo co pojawia sie na gorze reklamy.

  • 10. Data: 2009-01-24 06:51:46
    Od: d...@g...com

    wiadomościnews:glda4l$817$1@inews.gazeta.pl...> Głupie docinki. W zależności od
    źródła sygnału mogą być różne przyczyny

    > masz racje. docinki sa glupie. trollowanie jest w modzie.
    > zwroccie uwage na reklame gazety VIVA w telewizji polsat.
    > o to mi chodzilo co pojawia sie na gorze reklamy.

    powodem jest zapewne jak kolega zeeltom zasugerował złe parametry
    sygnału ! kto to wymyśił specjalne bzyczenie w reklamie hahaha
    pośmiałem się od rana.
    --
    dryl