  • 1. Data: 2009-01-18 20:59:06
    Temat: Problem z automatycznym przelanczaniem TV/AV
    Od: <Tomek>

    Mam problem z automatycznym przełączaniem się obrazu z telewizji naziemnej
    na satelitarną (cyfra+). Po wylaczeniu tv, oraz ponownym wlaczeniu telewizor
    wlancza mi sygnal tv na ktorym jest snieg gdyz nie ma do niego nic
    podlaczonego. Jest na to jakis sposob?
    W instrukji pisza, ze telewizor sam wychwyci sygnal i przelancza na tryb AV.
    Mi to niestety nie dziala;/ Ktos slyszal o takich przypadkach?

    Telewizor Panasonic TH 42PV60E

    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-23 12:05:24
    Temat: Re: Problem z automatycznym przelanczaniem TV/AV
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <Tomek> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic podlaczonego. Jest na to jakis sposob?
    > W instrukji pisza, ze telewizor sam wychwyci sygnal i przelancza na tryb

    Jeśli masz podłączony dekoder scartem.
    Masz?

  • 3. Data: 2009-01-23 17:42:17
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Tomek pisze:
> [...]
    > W instrukji pisza, ze telewizor sam wychwyci sygnal i przelancza na tryb AV.
    > Mi to niestety nie dziala;/ Ktos slyszal o takich przypadkach?

    Poszukaj jak wejść w menu hotelowe - tam możesz ustawić, jaki sygnał ma
    się uaktywniać po włączeniu TV.
    Tak przynajmniej jest w moim TH 42PV80

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 4. Data: 2009-01-25 13:07:12
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

> [...]
    > W instrukji pisza, ze telewizor sam wychwyci sygnal i przelancza na tryb
    > AV. Mi to niestety nie dziala;/ Ktos slyszal o takich przypadkach?

    Obróć kabel EURO (wtyk z TV podłącz do tunera a ten z tuner do TV)
    Podłączaj do gniazda EURO1

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 5. Data: 2009-01-28 13:59:44
    Od: "Krzysiek Z." <t...@m...ru>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:glcupn$t4b$1@news.interia.pl...
    > Poszukaj jak wejść w menu hotelowe - tam możesz ustawić, jaki sygnał ma
    > się uaktywniać po włączeniu TV.
    > Tak przynajmniej jest w moim TH 42PV80

    gdzie to konkretnie jest?

  • 6. Data: 2009-02-09 19:26:22
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Poszukaj jak wejść w menu hotelowe - tam możesz ustawić, jaki sygnał ma
    > się uaktywniać po włączeniu TV.
    > Tak przynajmniej jest w moim TH 42PV80

    Kupiłem TH 42PV80 ale jakoś nigdzie nie mogę znaleźć takiej opcji

  • 7. Data: 2009-02-09 19:27:56
    Od: Padre <P...@n...net>

    Padre pisze:

    > Kupiłem TH 42PV80 ale jakoś nigdzie nie mogę znaleźć takiej opcji
    Juz znalazłem :)

  • 8. Data: 2009-02-09 20:42:48
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    "Padre" <P...@n...net> wrote in message

> [...]

    to ja sie zapytam, a jak wejsc w to menu hotelowe?

  • 9. Data: 2009-02-09 22:47:16
    Od: Padre <P...@n...net>

    Adam pisze:
    > "Padre" <P...@n...net> wrote in message
    >

    > to ja sie zapytam, a jak wejsc w to menu hotelowe?

    trzymać F i -/V w telewizorze i nacisnąć 3x AV na pilocie

  • 10. Data: 2009-02-09 22:50:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > trzymać F i -/V w telewizorze i nacisnąć 3x AV na pilocie

    A w Sharpach też coś takiego jest?