  • 21. Data: 2015-07-01 15:38:39
    Temat: Re: Życie bez prawa jazdy
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    news:5593e97e$0$2186$65785112@news.neostrada.pl...

    > zawiasy sa niezalezne od okresu zatrzymania PJ !

    Ale on ma wyrok (chyba na rok), zawieszenie na dwa lata, a prawko
    stracił i musi zdawać ponownie. W każdym razie, gdzies w okolicach końca
    zeszłego roku cieszył się, że za rok będzie zdawał - ergo teraz to z pół
    roku. Ale być może to niezależne terminy - to znaczy zawias i czas, po
    którym może zdawać znów na prawko (widocznie ma orzeczony zakaz
    prowadzenia). W każdym razie, zdawać może gdzieś w grudniu. Szczegółów
    nie znam, zreszta widuję typa sporadycznie (raz na kilka lat).

    A swoją drogą - jak to jest? Czy ktoś, komu sąd zabrał prawo jazdy,
    zapisuje się na cały kurs, jeździ po placu itp. czy też może od razu
    podchodzić do egzaminu?

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2015-07-01 20:21:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2015 23:47:56 +0200, gobo napisał(a):

    > Nie spotkałem ani jednego młodego gniewnego, ani jednego
    > świra powodującego niebezpieczną sytuację. Wspaniały kraj do jazdy.

    Jakby u nas poza mandatem grozila nocka za kratkami, to tez by bylo mniej
    chetnych do brawurowej jazdy.
    Ty przejezdzalem dziennie 400 km, a ja dzis 40 - i dwa razy bylem swiadkiem
    wyprzedzania "na trzeciego", teren zabudowany, setka na budziku jak nic.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2015-07-02 20:11:40
    Od: mAro <w...@g...spam>

    Użytkownik PiteR napisał:

    > Trzecia to młodzi gniewni. Dzieci Androida. Chodzą swoimi ściezkami z
    > plecaczkami. Bywalcy pociągów i autobusów dalekobieżnych. Zmawiają się
    > na chlańsko przez neta w różnych miastach Polski. Nie mają głowy do
    > samochodu. Wszystko przeliczają na kraty piwa. Prawko, przegląd, OC,
    > naprawy.

    Ha ha ha.
    Ja, z kolei znam ludzi, którzy świadomie nie korzystają z samochodu.
    Nawet takich z prawkiem jazdy. Na pewno zależy to od miejsca
    zamieszkania i stanu portfela. Chociaż jeden z nich, sprzedał samochód,
    wymają komuś garaż. Tam gdzie jeździ służbowo to woli pociąg/samolot a
    po mieście taxi i zbiorkom. Wyszło taniej, bezpieczniej, przyjemniej i
    poczytać można. Jedynie żałuje czasami jak chce do jakiegoś centrum
    handlowego i ikea podjechać :)

    Takim pragmatyzmem wykazują się ludzie, dla których samochód służy do
    przemieszczania się, nie jeżdżenia samego w sobie. Na tej grupie takich
    nie ma ;)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2015-07-03 08:24:37
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-01 o 20:21, Maciek pisze:
> [...]
    > wyprzedzania "na trzeciego", teren zabudowany, setka na budziku jak nic.

    to może koło ciebie tych dwóch świrów mieszka?
    Bo ja dziennie przejeżdżałem po kilkaset km i wyprzedzanie na trzeciego
    spotykałem może dwa razy w roku...

    Łukasz