  • 1. Data: 2009-04-13 21:08:54
    Temat: Życie na Marsie
    Od: a...@j...eu

    Czytając temat mistrzowie photoshopa natknąłem się na fotografię
    przedstawiającą życie na Marsie.
    Na pierwszy rzut oka jej autor wydaje się być dewiantem. Inne
    fotografie na jego stronie potwierdzają to.
    http://www.jacek-piotr.com/htm/img/image63.JPG
    z marsem nie ma to wiele wspólnego, bo tam atmosfera ma kolor żółty, a
    nie fioletowy jak na fotografii
    reszta na http://www.jacek-piotr.com

  • 2. Data: 2009-04-13 21:21:03
    Temat: Re: Życie na Marsie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    a...@j...eu pisze:
    > Na pierwszy rzut oka jej autor wydaje się być dewiantem.

    Na drugi natomiast ja go osobiście cenię.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-04-13 21:23:46
    Temat: Prosimy nie karmić trolla
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

  • 4. Data: 2009-04-13 21:33:17
    Temat: Re: Prosimy nie karmić trolla
    Od: a...@j...eu

    dla mnie dewiant, potwierdzają to takie zdjęcia jak to:
    http://www.jacek-piotr.com/3/htm/img/image94.JPG
    albo to:
    http://www.jacek-piotr.com/3/htm/img/image84.JPG

  • 5. Data: 2009-04-13 21:43:57
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 14 Kwi, 00:33, a...@j...eu wrote:
    > dla mnie dewiant, potwierdzają to takie zdjęcia jak
    to:http://www.jacek-piotr.com/3/htm/img/image94.JPG
    > albo to:http://www.jacek-piotr.com/3/htm/img/image84.JPG

    Po pierwsze , to nie sa zdjęcia tylko collage. Po drugie , jest
    jeszcze coś takiego jak alegoria.
    Pozdro Marcin

  • 6. Data: 2009-04-13 21:53:35
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze d...@v...pl:

    to:http://www.jacek-piotr.com/3/htm/img/image94.JPG

    > Po pierwsze , to nie sa zdjęcia tylko collage. Po drugie , jest
    > jeszcze coś takiego jak alegoria.

    Po trzecie, jest jeszcze coś takiego jak zboczenia.

  • 7. Data: 2009-04-13 21:54:41
    Od: j...@a...at

    On 13 Apr., 23:08, a...@j...eu wrote:
> [...]
    to.http://www.jacek-piotr.com/htm/img/image63.JPG
    > z marsem nie ma to wiele wspólnego, bo tam atmosfera ma kolor żółty, a

    dla mnie to nie ma nic wspolnego z mistrzowskim opanowaniem fotoszpa
    raczej z brakiem dobrego smaku.
    to rzecz beznadziejna , takie robi sie na bani - jesli autor byl w
    takim stanie to rozumie.

    na dlugo przed mistrzami fotoszopa tworzyl w stanach a pozniej wrocil
    do RP K. Horovitz ( byc moze przekrecilem nieco pisownie nazwiska ) -
    absolutne mistrz roznego rodzaju formalnych zabiegow technicznych
    podporzadkowanych idei artystycznej. Rzeczy robione 20 lat temu budza
    dzisiaj respekt.

    ten gosc od jaj i kutasa mysli kutasem

    XXX

  • 8. Data: 2009-04-13 22:05:24
    Od: a...@j...eu

    > Po pierwsze , to nie sa zdjęcia tylko collage. Po drugie ,  jest
    > jeszcze coś takiego jak alegoria.
    > Pozdro Marcin

    nie wiem co to jest alegoria, może chciałeś napisać allegro, to wiem
    co oznacza
    mogę napisać zamiast dewiant - zboczeniec i to każdy zrozumie
    http://www.jacek-piotr.com/2/htm/img/image75.JPG
    http://www.czaf.jpn.pl/img/g5/image13.JPG to też jego

  • 9. Data: 2009-04-13 22:11:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    a...@j...eu pisze:
    > nie wiem co to jest alegoria

    To widać od razu.
    Na przyszłość rada - nie pisze się ''nie wiem, co to alegoria'' nawet
    jak się nie wie, bo to obciach spory.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

  • 10. Data: 2009-04-13 22:12:19
    Od: a...@j...eu

> [...]
    > absolutne mistrz roznego rodzaju formalnych zabiegow technicznych
    > podporzadkowanych  idei artystycznej. Rzeczy robione 20 lat temu budza

    coś mi się zdaje, ze to ty myślisz to co piszesz a nie ten gość.
    jesteś jakiś zawistny, aż cuchnie na odległość
    a kto tu pisze o mistrzostwie? tylko ty!