  • 11. Data: 2009-04-13 22:13:16
    Temat: Re: Życie na Marsie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > ten gosc od jaj i kutasa mysli kutasem

    No i co raz lepiej. I to grupa poświęcona nowym mediom :)
    Dobrze, że jutro do fabryk czas iść, zbyt długie świętowanie niezdrowe
    dla ludu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-04-13 22:14:32
    Od: j...@a...at

    to.http://www.jacek-piotr.com/htm/img/image63.JPG

    > coś mi się zdaje, ze to ty myślisz to co piszesz a nie ten gość.
    > jesteś jakiś zawistny, aż cuchnie na odległość
    > a kto tu pisze o mistrzostwie? tylko ty!- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    podoba Ci sie to zdjecie jaj i kutasa ?

  • 13. Data: 2009-04-13 22:17:50
    Od: a...@j...eu

    > podoba Ci sie to zdjecie jaj i kutasa ?

    nie widzę zdjęcia z jajami

  • 14. Data: 2009-04-13 22:29:48
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 13 Apr 2009 14:54:41 -0700 (PDT), j...@a...at wrote:

> [...]
    >do RP K. Horovitz ( byc moze przekrecilem nieco pisownie nazwiska ) -
    >absolutne mistrz roznego rodzaju formalnych zabiegow technicznych

    jemu bylo rysio i on sam nie robil. od cyfrowych zabiegow techniczych
    mial technicznego: roberta bowena, ktory rzezbil w wielu programach w
    szopie rowniez. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 15. Data: 2009-04-13 22:32:55
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 14 Apr 2009 00:13:16 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >No i co raz lepiej. I to grupa poświęcona nowym mediom :)

    na ktorej wspomina sie tez o dobrym smaku. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 16. Data: 2009-04-13 22:37:53
    Od: j...@a...at

    On 14 Apr., 00:17, a...@j...eu wrote:

    > nie widzę zdjęcia z jajami

    masz racje
    o ile sobie przypominam bylo tylko jedno i to zdegenerowane .
    i nie chce mi sie sprawdzac,

  • 17. Data: 2009-04-13 22:42:21
    Od: a...@j...eu

    ja tam prostym robotnikiem jestem i czasem coś scyzorykiem z kory
    wyrzeźbię,
    ale jeśli chodzi o dobry smak, to zdjęcie z wędlinami jest smakowite.
    czas już na mnie, bo rano na hutę pomaszerować muszę, wezme ze sobą
    taką kiełbasę. zawsze ją noszę ze sobą.

  • 18. Data: 2009-04-13 22:48:47
    Od: j...@a...at

    On 14 Apr., 00:42, a...@j...eu wrote:
> [...]
    > ale jeśli chodzi o dobry smak, to zdjęcie z wędlinami jest smakowite.
    > czas już na mnie, bo rano na hutę pomaszerować muszę, wezme ze sobą

    wlasnie chcialem zapytac , czemu jeszcze nie spisz ?
    dobrej nocy.

    XXX

  • 19. Data: 2009-04-14 06:08:41
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    j...@a...at pisze:

    > dla mnie to nie ma nic wspolnego z mistrzowskim opanowaniem fotoszpa
    > raczej z brakiem dobrego smaku.

    podobnie jak zalinkowanie tego w taki sposób (bez słowa choćby) jak to
    zorbił autor wątku.

  • 20. Data: 2009-04-14 06:48:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Qbab napisał(a):

    > podobnie jak zalinkowanie tego w taki sposób (bez słowa choćby) jak to
    > zorbił autor wątku.

    "Mistrzowie linkowania" się kłaniają ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania