  • 21. Data: 2018-06-06 22:18:25
    Temat: Re: Zyletki
    Od: 4...@g...com

    Oryginaly sa tylko z USA. Informacja od kogos kto pracuje w gillete w lodzi. Material
    i sposob ostrzenia stanowia tajemnice firmy. Na podroby sprzedawane pod marketami i
    na rynkach przez cyganow, rumunow, czeczenow itp nie ma sie co laszczyc bo one gorsze
    od najtanszych jednorazowek.

  • 22. Data: 2018-06-07 01:19:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Jun 2018 21:38:01 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    > Wystarczy przerwać przeciąganie maszynki i ona sobie wisi zaczepiona o
    > zarost. To wtedy jest już za późno ;)

    Czyli co - nowa goli pod wlasnym ciezarem ?
    Czy sie jakos inaczej w te włosy wczepia ?

    > Wsadź nową, wyczujesz różnicę.

    Taki madry to ja jestem. Nie wyczuwam.

    > MACH 3 zuzywam w ok. miesiąc. Można by
    > się golić dalej ale po włożeniu nowej od razu widać że nie warto.
    > PS. MACH3 jest chyba najczęsciej podrabianą zabawką do golenia, a na

    Bo tez wyjatkowo drogie te nozyki.
    Ze zlota czy co ...

    > allegro to co tanie to zazwyczaj podrobka praktycznie identyczna z
    > oryginalem. Wytrzymują kilka goleń i do kosza. A najlepsze że w
    > Biedronce sa nieoryginalne wkłady pasujące do maszynek mach 3 i się tym
    > nawet chwalą na opakowaniu.

    Sie chwala, to oszustwa nie ma :-)

    J.

  • 23. Data: 2018-06-07 03:21:52
    Od: 4...@g...com

    Nie takie drogie. W Rossmanie w promocji kupilem dwa oryginalne opakowania ( made in
    usa) po 55 zlotych za 5 sztuk. Za 11 zlotych pol roku golenia to nie jest drogo.
    Maszynka i trzy albo dwa nozyki kosztowala w promocji cztery dychy.

  • 24. Data: 2018-06-07 20:27:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Jun 2018 18:21:52 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
> [...]
    > opakowania ( made in usa) po 55 zlotych za 5 sztuk. Za 11 zlotych
    > pol roku golenia to nie jest drogo. Maszynka i trzy albo dwa nozyki

    O tyle drogie, ze w tymze Rossmannie
    https://www.rossmann.pl/produkty/Golenie,659?sort=2

    mozna dostac "maszynke jednorazowa" za 2 zl, Wilkinsona za 3 zl,
    Gilette Blue II Plus za 3.49, w wiekszym opakowaniu to nawet po 2zl,
    a zyletki Wilkinson to 60 gr.

    Te pol roku to bylby jakis argument ... ale mnie jakies tanie noname
    chyba juz dluzej gola :-)

    Tak swoja droga - mowiono ze zyletka to sporo dobrej stali marnuje, ze
    plastik tani, wiec nie ma co zalowac rączek, a tu zyletki najtansze.

    J.

  • 25. Data: 2018-06-07 22:16:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/7/2018 1:19 AM, J.F. wrote:
    > Czyli co - nowa goli pod wlasnym ciezarem ?

    Tak. Zużyta wisi wcięta w zarost.

    > Taki madry to ja jestem. Nie wyczuwam.

    Mozna też zobaczyć, nowa łatwiej zrobić zacięcie w ruchu poziomym ;)

    > Bo tez wyjatkowo drogie te nozyki.
    > Ze zlota czy co ...

    Nieistotne, golą nadłużej, choć przyznaje że wszystkich nie sprawdzałem,
    nie wiem jak wilkinson, na jedym z forów polecali jakieś różowe golarki
    do nóg które ponoć miały kilkukrotnie lepsza wytrzymałość niż inne
    jednorazówki w tej samej cenie, wiec różnie bywa.

    > Sie chwala, to oszustwa nie ma :-)

    To nie sa podrabiane. Podrabiane znajdziesz na allegro, sa
    nieodróżnialne od oryginałów poza detalami, nieco inne odcienie wydruku
    na pudełku, cieńsza tektura pudełka itd itp. jak nie masz pod reką
    oryginału to nie sposób stwierdzić, same wkłady są idealnie zrobione,
    nie wykluczone że na ten samej maszynie co oryginały ;) tylko stal do
    dupy, tępi się jak Polsilver.

    W biedronce leżą "kompatybilne", kupiłem na próbę i za jakiś czas sprawdzę.

  • 26. Data: 2018-06-08 15:50:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 6/7/2018 1:19 AM, J.F. wrote:
    >Tak. Zużyta wisi wcięta w zarost.

    Az sprobuje, ale IMO - ani stara ani nowa nie zawisnie ...

    Dziekuje, nie skorzystam :-)

    Ale moge przetestowac na pomidorach ...

    J.

  • 27. Data: 2018-06-11 11:09:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 6/7/2018 1:19 AM, J.F. wrote:
    >Az sprobuje, ale IMO - ani stara ani nowa nie zawisnie ...

    No i sprobowalem ... taka "lepsza" z ciezsza raczka ... to raczej
    odpadala niz ciela pod wlasnym ciezarem.

    Lzejsza udalo mi sie powiesic, ale czy to bylo wciecie w zarost, czy
    przyklejenie przez piane ...

    W dodatku one maja spory kat miedzy ostrzem i raczka, wiec trzeba dosc
    zlosliwie twarz ustawiac, i to "wciecie" tez kiepskie ...

    J.