    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Zyletki
    Date: Thu, 7 Jun 2018 22:16:48 +0200

    On 6/7/2018 1:19 AM, J.F. wrote:
    > Czyli co - nowa goli pod wlasnym ciezarem ?

    Tak. Zużyta wisi wcięta w zarost.

    > Taki madry to ja jestem. Nie wyczuwam.

    Mozna też zobaczyć, nowa łatwiej zrobić zacięcie w ruchu poziomym ;)

    > Bo tez wyjatkowo drogie te nozyki.
    > Ze zlota czy co ...

    Nieistotne, golą nadłużej, choć przyznaje że wszystkich nie sprawdzałem,
    nie wiem jak wilkinson, na jedym z forów polecali jakieś różowe golarki
    do nóg które ponoć miały kilkukrotnie lepsza wytrzymałość niż inne
    jednorazówki w tej samej cenie, wiec różnie bywa.

    > Sie chwala, to oszustwa nie ma :-)

    To nie sa podrabiane. Podrabiane znajdziesz na allegro, sa
    nieodróżnialne od oryginałów poza detalami, nieco inne odcienie wydruku
    na pudełku, cieńsza tektura pudełka itd itp. jak nie masz pod reką
    oryginału to nie sposób stwierdzić, same wkłady są idealnie zrobione,
    nie wykluczone że na ten samej maszynie co oryginały ;) tylko stal do
    dupy, tępi się jak Polsilver.

    W biedronce leżą "kompatybilne", kupiłem na próbę i za jakiś czas sprawdzę.