  • 1. Data: 2019-01-24 13:17:33
    Temat: Zyxel NSA-310 gniazdo sata
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kiedyś już pytałem ale chwiałbym do tematu wrócić
    Wyłamane zostało gniazdo SATA z dysku sieciowego zyxel
    Płyta główna wygląda tak
    http://galeria.tech-blog.pl/zyxel_nsa310/zyxel_nsa31
    0_12.jpg.html
    Samo gniazdo tak:
    https://tinypic.pl/a5x7d4f7rj0b
    Gdzieś dostane takie pasujące złącze?

  • 2. Data: 2019-01-24 18:36:13
    Temat: Re: Zyxel NSA-310 gniazdo sata
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 1/24/19 7:17 AM, Kris wrote:
    > Kiedyś już pytałem ale chwiałbym do tematu wrócić
    > Wyłamane zostało gniazdo SATA z dysku sieciowego zyxel
> [...]

    takie? https://uk.rs-online.com/web/p/pcb-sockets/8006908/

    Jacek.