    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Zyxel NSA310S i system plików
    Date: Sun, 14 Dec 2014 11:41:13 +0100

    Witam.
    Jakiś czas temu zadawałem pytanie dotyczace tegoz NAS-a, więc wracam do
    tamtego tematu. Chodzimi tytm razem o wiadomości jaki system plików jest
    używany w tym produkcie.
    Jak zamontuje w nim dysk to przed uzyciem musi on być przez system
    formatowany jako nowy wolumin, to jakoś moge przeżyć. Interesuje mnie cos
    takiego że chciałbym dostać się do plików składowanych po wyjęciu dysku z
    NAS-a. I tutaj trafiłem na błąd, Windows 7 nie rozpoznaje systemu plików. W
    zarządzaniu komputerem widac ten dysk i dwie partycje na nim, ale o
    systemie plików windows milczy, mimo tortur nie chce się przyznać co to za
    system. Na dodatek nie ma możliwości dopisania literek do tych partycji.

    W takim razie jak sie dostac do plików na dysku?
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -