  • 1. Data: 2018-09-04 15:19:07
    Temat: Uklad odpowietrzania zbiornika paliwa
    Od: s...@g...com

    Wlasnie mam taka mala przygode z tym ustrojstwem.
    Pojawia mi sie blad P144A ktory oznacza ze test szczelnosci ukladu sie nie powiodl i
    trza mechnika odwiedzic.

    Grzebie sobie o co w tym chodzi bo dotychczas nie kojarzylem ze takie cos jest komus
    potrzebne.

    Znalazlem male wyjasnienie:
    https://www.motofakty.pl/artykul/jak-dziala-uklad-od
    powietrzania-zbiornika-paliwa.html

    Po przeczytaniu paru forow z grubsza rozumiem co i po co sie robi ale chcialem sie
    upewnic czy dobrze rozumuje.

    Mianowicie ten uklad jest potrzebny w kazdym aucie czy tylko w tych co korka nie
    maja? I czy tylko benzynowe to maja czy dizle tez?

    Bo wszedzie czytam o tym w kontekscie benzyny ale nie pasuje mi ze tylko dla niej
    taki cyrk sie wyczynia.

    Auto jest z 2012 ale konstrukcyjnie z 2008. W starszym o dwa lata dizlu tego nie
    mialem...

    Mial ktos z tym wieksza stycznosc?

  • 2. Data: 2018-09-04 16:46:22
    Temat: Re: Uklad odpowietrzania zbiornika paliwa
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 września 2018 08:19:08 UTC-5 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    taki cyrk sie wyczynia.

    > Auto jest z 2012 ale konstrukcyjnie z 2008. W starszym o dwa lata dizlu tego nie

    Zla grupa, przepraszam, prosze zignorowac :)