  • 11. Data: 2009-04-17 01:53:08
    Temat: Re: adapter SD na mini PCI-e - wbudowany pendrive ;)
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    tg pisze:
    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    >
    > czyli half mini pcie

    Half mini to jest zdaje sie... 30 x 31.9 mm

    > to moze bez kombinowania (ale pewnie drozej)?
    > http://www.supertalent.com/products/ssd_detail.php?t
    ype=Half%20mini%20PCIe

    > googiel mowi ze 32gb mlc (FEM32GHDL) to ~$88 czyli nie tak strasznie

    Znalazlem juz cos podobnego na ebay.com. Gdyby mozna było to kupić
    gdzieś u nas to bym zaryzykowal.

    --
    RudeBoy Selecta
    ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ

  • 12. Data: 2009-04-19 11:50:17
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    RudeBoy wrote:

    > Znalazlem juz cos podobnego na ebay.com. Gdyby mozna było to kupić
    > gdzieś u nas to bym zaryzykowal.

    Szukaj dysku SSD do Dell Mini 9 (netbook), niestety w "u nasz" jest z tym
    krucho. Analogiczny dysk PCI-E 32GB kosztuje 300zł ale w wersji 7cm (pasuje
    do wiekszej ilosci netbooków mi. Asusów EEE 901).

    Takiego nie mozesz sobie wsadzic w kompa:
    http://www.allegro.pl/item608453357_king_ssd_silicon
    _power_express_card_8gb_gw24.html
    ?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 13. Data: 2009-04-19 15:43:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Mikolaj Tutak pisze:

> [...]
    > (pasuje do wiekszej ilosci netbooków mi. Asusów EEE 901).
    >
    > Takiego nie mozesz sobie wsadzic w kompa:
    A macałeś to konkretne? Miałem w rękach podobną kartę i nie dość że
    naprawdę nie używało PCIe z expresscard, tylko usb, to transfery były
    mocno zawyżone (realne ~13-15MB/s odczyt, 5MB/s zapis). No i te 8GB
    tutaj - cena 2x większa niż tego typu pendrive, rozmiar 4x większy,
    problematyczność też (w razie W nie ma gdzie tego wetknąć, a pendrive
    usb raczej wszędzie obsłuży)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 14. Data: 2009-04-19 15:49:29
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    BartekK pisze:

> [...]
    > tutaj - cena 2x większa niż tego typu pendrive, rozmiar 4x większy,
    > problematyczność też (w razie W nie ma gdzie tego wetknąć, a pendrive

    No i X300 nie ma zlacza expresscard :)

  • 15. Data: 2009-04-19 20:25:23
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    BartekK wrote:

> [...]
    > tutaj - cena 2x większa niż tego typu pendrive, rozmiar 4x większy,
    > problematyczność też (w razie W nie ma gdzie tego wetknąć, a pendrive

    Na zlacze express card jest wyprowadzone i USB, ale zrobienie SSD na USB to
    mega siano i dziadostwo. Teraz zwrocilem uwage i predkosc odczytu "do
    30MB/s" swiadczy o uzyciu USB do transferu - fuuuuuuuuuuuuuuu...
    --
    pozdrawiam
    Mikolaj