eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › akumlator i niskie przebiegi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 68

  • 31. Data: 2014-05-08 19:42:31
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 19:04:46 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > >Akumulatorom zawsze szkodzi przesadna dbałość użytkownika. Dwunastoma
    >
    > >woltami i połową >ampera wykończysz akumulator szybciej niż Ci się wydaje.
    >
    > >Jeśli prostownik to dający 14,2 - >14,5V, prąd nie ma znaczenia o ile nie
    >
    > >będzie to 5mA. Może być prostownik wielkości szafy >trzydrzwiowej dający
    >
    > >się obciążyć milionem amperów. Napięcie jest kluczowe.
    >
    >
    >
    > Prad ma znaczenie jesli akumulator jest totalnie rozladowany.

    A jak odpalasz z kabli bo akumulator jest totalnie rozładowany to jak regulujesz
    prąd?


  • 32. Data: 2014-05-08 19:42:38
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F pisze tak:

    >>Mam auto które ostatnio jak zrobi 500 km/m-c.
    >>Czasami stoi przez tydzień,
    >
    > 500 km powinno byc wystarczajace, i raz na tydzien tez.

    Co za rozrzutność :)


    --
    Piter


  • 33. Data: 2014-05-08 20:14:02
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>


    >A jak odpalasz z kabli bo akumulator jest totalnie rozładowany to jak
    >regulujesz prąd?

    Wlasnie przy takich szybkich doladowaniach padnietego akumulatora duzym
    pradem skracamy mu zycie, zwlaszcza na mrozie.
    Kulturalnie to sie powinno wyjac, postawic w cieplym miejscu i podlaczyc
    jakas fajna ladowarke z programem tzw. odsiarczania ;)


  • 34. Data: 2014-05-08 20:25:52
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 20:14:02 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > >A jak odpalasz z kabli bo akumulator jest totalnie roz�adowany to jak
    >
    > >regulujesz pr�d?
    >
    >
    >
    > Wlasnie przy takich szybkich doladowaniach padnietego akumulatora duzym
    >
    > pradem skracamy mu zycie, zwlaszcza na mrozie.
    >
    > Kulturalnie to sie powinno wyjac, postawic w cieplym miejscu i podlaczyc
    >
    > jakas fajna ladowarke z programem tzw. odsiarczania ;)

    Zwłaszcza jak wsiadłeś rano bo chciałeś jechać do roboty i auto mówi że nie będzie
    jechało bo akumulator się rozładował. To wtedy wyjmujesz, ładujesz 10 godzin ze
    specjalnego prostownika, który pojechałeś kupić bo nie miałeś. Weź przestań
    pierdolić. Rozładowany akumulator na mrozie traci życie z powodu zamarznięcia
    elektrolitu. taki zamarznięty akumulator to nie akumulator tylko surowiec wtórny.


  • 35. Data: 2014-05-08 20:39:19
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-05-08 18:19, k...@g...com pisze:
    > Nie piszemy o odcinkach 50 metrów tylko 1,5-2 kilometry.
    >
    nie piszemy nie umiejąc cytować


  • 36. Data: 2014-05-08 21:04:47
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >> ;)

    >Zwłaszcza jak wsiadłeś rano bo chciałeś jechać do roboty i auto mówi że nie
    >będzie jechało bo >akumulator się rozładował. To wtedy wyjmujesz, ładujesz
    >10 godzin ze specjalnego >prostownika, który pojechałeś kupić bo nie
    >miałeś. Weź przestań pierdolić.

    Opanuj potwora chlopaku.


  • 37. Data: 2014-05-08 21:35:19
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>


    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lkfkka$cj5$1@usenet.news.interia.pl...

    > Doładowywać prostownikiem albo założyć światła dzienne.

    Światła dzienne nie mają związku z wyładowywaniem się akumulatora na postoju



  • 38. Data: 2014-05-08 22:23:59
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Arbiter,

    Thursday, May 8, 2014, 9:35:19 PM, you wrote:

    >> Doładowywać prostownikiem albo założyć światła dzienne.
    > Światła dzienne nie mają związku z wyładowywaniem się akumulatora na postoju

    Światła dzienne mają bardzo dużo wspólnego z doładowywaniem
    akumulatora w czasie krótkich, miejskich przejazdów i
    nierozładowywaniem akumulatora podczas pyrkania na obrotach jałowych w
    korkach.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 39. Data: 2014-05-08 23:47:29
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 20:39:19 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
    > W dniu 2014-05-08 18:19, k...@g...com pisze:
    >
    > > Nie piszemy o odcinkach 50 metr�w tylko 1,5-2 kilometry.
    >
    > >
    >
    > nie piszemy nie umiej�c cytowa�

    To nie piszcie, przymusu nie ma.


  • 40. Data: 2014-05-09 10:17:41
    Temat: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Doładowywać prostownikiem albo założyć światła dzienne.

    Co ci dadzą światła dzienne? Przecież światła podczas jazdy są zasilane
    z alternatora, a nie z akumulatora.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
    PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
    http://motogof.tumblr.com/

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: