  • 1. Data: 2014-04-16 08:19:30
    Temat: było?
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/nie-przepuscisz-pies
    zego-stracisz-prawo-jazdy/9gjj7

    http://tnij.org/0e0ujzu

    "Pół tysiąca kierowców ukarali w dwa dni (....) za omijanie pojazdów
    przepuszczających pieszych na pasach. "

    To mi się akurat podoba, zamiast chować się w krzakach z suszarkami.

  • 2. Data: 2014-04-16 08:26:16
    Temat: Re: było?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-16 08:19, megrimsES pisze:
> [...]
    > przepuszczających pieszych na pasach. "
    >

    > To mi się akurat podoba, zamiast chować się w krzakach z suszarkami.

    Ciekawe tylko czy za miesiąc albo 2 dalej tak będzie...

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2014-04-16 08:46:29
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-16 08:26, Grejon pisze:
    zego-stracisz-prawo-jazdy/9gjj7

    > Ciekawe tylko czy za miesiąc albo 2 dalej tak będzie...

    No wiadomo, że nie. Ale akurat TE działania panów z WRD mi się podobają.

  • 4. Data: 2014-04-16 23:19:15
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 16.04.2014 o 08:46 megrimsES <m...@i...pl> pisze:

    zego-stracisz-prawo-jazdy/9gjj7

    > No wiadomo, że nie. Ale akurat TE działania panów z WRD mi się podobają.
    Także, podobno był taki gigant co ominął radiowóz przepuszczający
    pieszego, zarobił 500zł i 10 pkt, wg mnie powinni mu zabrać jeszcze prawko
    na 3 mies.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2014-04-17 08:19:39
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-04-16 08:19, megrimsES pisze:
    > To mi się akurat podoba, zamiast chować się w krzakach z suszarkami.

    Tak się nie ciesz, bo i Ciebie mogą capnąć. Jeśli jedziesz 5km/h obok
    stojącego samochodu to nadal omijasz. Nawet jak pieszy już przeszedł -
    to omijasz samochód, który zatrzymał się w celu przepuszczenia pieszego.
    Ja myślę, że jak zwykle może dochodzić do nadużyć - że karzą zgodnie z
    prawem, ale nie ze zdrowym rozsądkiem.
    Wynik uzyskany w 2 dni świadczy, że zdrowego rozsądku nie było, tylko
    dura lex.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-04-17 18:19:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl>

> [...]
    Także, podobno był taki gigant co ominął radiowóz przepuszczający
    pieszego, zarobił 500zł i 10 pkt, wg mnie powinni mu zabrać jeszcze prawko
    Ale, że pieszy wszedł im na przejście czy te durnie zatamowały ruch by
    wpuścić pieszego pod nadjeżdżający samochód ?

  • 7. Data: 2014-04-17 23:00:45
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 17.04.2014 o 18:19 John Kołalsky <j...@k...invalid> pisze:

> [...]
    > Ale, że pieszy wszedł im na przejście czy te durnie zatamowały ruch by
    > wpuścić pieszego pod nadjeżdżający samochód ?
    Nie, przepuszczali pieszego na pasach, podobnie jak w tym wypadku, a ten
    ich ominął, pieszego nie zabił ale pogonił z pasów i pojechał, dogonili go
    i skasowali.

    --

    Pozdr
    Janusz