  • 1. Data: 2012-03-31 08:40:30
    Temat: apache/php -instalacja (osiołkowi w żłoby dano...)
    Od: " " <u...@W...gazeta.pl>

    Jako świeża właścicielka C++ builder mogę jako bonus dostać RadPHP XE 2 lub
    JBuilder 2008 R2.

    To dla mnie nowy swiat, bo moje zawodowe potrzeby nigdy nie kierowały mnie do
    stron wwww i ich okolic. Teraz dają narzędzia, których wcześniej nie
    potrzebowałam. Pomyślałam, że warto poszerzyć zakres własnych umiejętności.
    Na początek instalacja apache, o którym nie mam żadnego pojęcia.

    1. Czy przy domyślnej instalacji udostępnia cokolwiek w sieci lokalnej, czy
    tylko dla lokalnego komputera ? Co ustawić, by dostęp był tylko ze localhost ?

    2. Jak dobrze zrozumiałam z opisu obszar zastosowań RADphp to strony
    internetowe w php (w tym obsługa bazy danych na serwerze z poziomu http ?),
    aplikacje na androida. Możecie całkowicie "dziewiczej" adeptce PHP i
    wszystkiego, co się wiąże się ze stronami internetowymi przybliżyć to
    narzędzie, jego przydatność, obszary zastosowań (w tym mogące kiedyś być
    źródłem jakiegos-tam dochodu)
    3. To samo o JBuilder
    4. Mogę mieć tylko jedno z powyższych narzędzi. Które bardziej się przyda ?