  • 11. Data: 2012-12-19 15:16:43
    Temat: Re: aparat do Afryki równikowej
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50cc72df$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>,
    adal <a...@a...eu> wrote:

    > Co polecicie, nie chce wozić się z lustrzanką.
    > ?!
    > Żadne safari jadę biznesowo ale będę tam prawie dwa tygodnie.
    > Teraz mam Nikona D90 i trochę optyki.

    Skoro jezdzenie z lustrzanka to dla ciebie problem, to moze telefon
    wystarczy?
    --
    TA

  • 12. Data: 2012-12-19 15:45:16
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > Przypomniało mi się, że "w-starych-dobrych-czasach" na tej grupie
    > (czyli kilka lat temu :) , powszechne w takiej sytuacji były rady w
    > rodzaju:
    > "- Kup sobie album z porządnymi zdjęciami!" (ja mógłbym tu polecić
    > coś Nicka Brandta ;) "- A zaoszczędzone pieniądze wydaj na jakąś
    > ciekawą wycieczkę!"
    >
    > Dawno nie widziałem tu takich porad - zmiana pokoleniowa? ;-)

    A jeśli mimo wszystko, to taki wstęp dla początkujących mi się przypomniał:
    http://www.dpreview.com/articles/2522817683/wildlife
    -photography-in-east-africa

    (później były happy-hours z całą książką do pobrania - ja już
    autograf dostałem... ;-)

    Mariusz [mr.]

  • 13. Data: 2012-12-19 17:13:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kasjas$h04$1@news.task.gda.pl>,
    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

> [...]
    > ciekawą wycieczkę!"
    >
    > Dawno nie widziałem tu takich porad - zmiana pokoleniowa? ;-)

    E, bo ja nie rozumiem. Ma chlop normalny aparat, ktory jak rozumiem zna,
    jedzie na wyjazd na ktorym potencjalnie mozna cos ciekawego
    sfotografowac, a juz na wstepie pozbawia sie tego sprzetu na rzecz
    czegos niewiadomego... To gdzie on tym Nikonem zdjecia robi, zeby sie
    nie natargac? U cioci na imieninach?
    --
    TA

  • 14. Data: 2012-12-20 14:06:24
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote:

    [...]
> [...]
    > sfotografowac, a juz na wstepie pozbawia sie tego sprzetu na rzecz
    > czegos niewiadomego... To gdzie on tym Nikonem zdjecia robi, zeby sie

    Normalna sprawa. Mnie też się tak po prostu przypomniało, bez
    żadnych podtekstów, że tak jakoś zmieniła nam się melodia na grupie... :)
    Chyba wówczas przeważali jeszcze wieloletni analogowcy z co najwyżej
    swoją pierwszą cyfrówką. :))

    [mr.]