  • 1. Data: 2009-01-20 21:14:25
    Temat: aparaty fotograficzne detektywów i policjantów
    Od: "amator" <k...@p...onet.pl>

    Witam oglądam właśnie na jedynce
    jakis taki film polski detektywistyczny i ta policjanci w nocy robią foty na
    szybko jakimiś takimi dużymi aparatami ciekawe co to jest?

    Co sie nadaje do takich szybkich fotek nocnych ?

  • 2. Data: 2009-01-20 21:21:39
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gl5euv$bot$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    amator nabazgrał:
> [...]
    > szybko jakimiś takimi dużymi aparatami ciekawe co to jest?
    >
    > Co sie nadaje do takich szybkich fotek nocnych ?

    Co tam im w filmach przypałętało to nie wiem. Na żywo widziałem
    aspiranta dokumentującego miejsce przestępstwa analogowym Pentaksem,
    nie pamiętam którym dokładnie.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 3. Data: 2009-01-20 21:24:28
    Od: "amator" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > 2 * linux/kernel/panic.c
    > 143 /* Satisfy __attribute__((noreturn)) */

    taraz jak im każa oszczedzac to moze chociaz na uzywany DSC 707 starczy

  • 4. Data: 2009-01-20 23:18:49
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Dnia 20.01.2009 amator <k...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Witam ogl?dam w?a?nie na jedynce
    > jakis taki film polski detektywistyczny i ta policjanci w nocy robi? foty na
    > szybko jakimi? takimi du?ymi aparatami ciekawe co to jest?
    >
    > Co sie nadaje do takich szybkich fotek nocnych ?
    Znam osobę która pracuje dla policji jako fotograf i wiem że używa
    analogowego EOS-1. Niestety nie wiem jakiego obiektywu używa ale
    wiem że to byłą jakaś L-ka.

    Przyczyna dla której zdjęcia są wykonywane w technologi analogowej
    jest ponoć taka że trudniej fałszować film niż cyfrowy format.

    Zdjęcia dla potrzeb policji są skanowane do postaci cyfrowej ale negatyw
    zawsze zostaje jako rodzaj dowodu.

    Pozdrawiam.
    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 5. Data: 2009-01-20 23:41:07
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 23:18:49 +0000 (UTC), Schwarz napisał(a):

    > Zdjęcia dla potrzeb policji są skanowane do postaci cyfrowej ale negatyw
    > zawsze zostaje jako rodzaj dowodu.

    http://www.sandisk.com/Corporate/PressRoom/PressRele
    ases/PressRelease.aspx?ID=4353

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 6. Data: 2009-01-21 02:19:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Radio Erewan" napisał

    > http://www.sandisk.com/Corporate/PressRoom/PressRele
    ases/PressRelease.aspx?ID=4353

    Jakiś czas temu radzili sobie używając Sony Mavica na mini CD. Widziałem
    paru takich z tymi aparatami.
    W sumie też bezpiecznie, płytka z zamkniętą sesją pewniejsza niż zwykła
    karta.
    Ten Sandisk to podobna koncepcja, choć wygodniejsza w użyciu.

    adam

  • 7. Data: 2009-01-21 08:43:15
    Od: Colos <c...@a...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > karta.
    > Ten Sandisk to podobna koncepcja, choć wygodniejsza w użyciu.

    A w CSI używają lustra Nikona i to cyfrowego:)
    Colos

  • 8. Data: 2009-01-21 08:51:23
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    amator napisał(a):
> [...]
    > szybko jakimiś takimi dużymi aparatami ciekawe co to jest?
    >
    > Co sie nadaje do takich szybkich fotek nocnych ?

    Nie jak, jak w TVP, ale 'Detektywi' w TVN używają Canona 1, nie widać
    dokładnie, czy z 'D'.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 9. Data: 2009-01-21 11:08:59
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Radio Erewan pisze:

    > http://www.sandisk.com/Corporate/PressRoom/PressRele
    ases/PressRelease.aspx?ID=4353

    No - czyli jak tylko nasi policjanci wymienią radiowozy, biurka,
    krzesła, pomalują ściany i wywalą maszyny do pisania - karty, których
    nie można sfałszować będą na pewno priorytetem...

  • 10. Data: 2009-01-21 11:20:37
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Colos" napisał

    > A w CSI używają lustra Nikona i to cyfrowego:)

    Cholera, agenci w NCIS też używali.
    Chyba czas się przesiąść bo widać Canon zdycha.

    adam