  • 1. Data: 2009-04-22 22:50:16
    Temat: gridview nowe okno updatepanel
    Od: drzejb <D...@g...com>

    witam

    w updatepanel ma gridview połączony z kalendarzem

    i następnie do datarowbound dodaję przycisk który wykonuje następujące
    polecenie:

    function otworz_mod(adres) {
    noweokno=window.showModalDialog(adres, null, 'status:no;
    dialogHide:true; dialogWidth:1000px; dialogHeight:800px; dialogLeft:
    10px; dialogTop:10px; help:no;scroll:yes')
    }

    i teraz pytanie:
    jeśli w nowo otwartym oknie dokonam zmian jak wymusić przeładowanie
    gridview ?

    Drzejb

  • 2. Data: 2009-04-23 06:57:33
    Temat: Re: gridview nowe okno updatepanel
    Od: "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu>

    > noweokno=window.showModalDialog(adres, null, 'status:no;

    to zadziała tylko na IE. jesteś pewien takiej decyzji projektowej?

    Wiktor Zychla

  • 3. Data: 2009-04-23 07:20:25
    Od: drzejb <D...@g...com>

    On 23 Kwi, 08:57, "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu> wrote:

    > to zadziała tylko na IE. jesteś pewien takiej decyzji projektowej?
    >
    > Wiktor Zychla

    to co w zamian proponujesz ?

    P.S. na lisie też działa :)

  • 4. Data: 2009-04-23 07:28:17
    Od: "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu>

    > P.S. na lisie też działa :)

    naprawdę? zawsze używałem window.open( tralalala, ..., "modal=yes" );
    tyle że to było wywołanie nieblokujące (tzn. skrypt się dalej wywołuje,
    natomiast na window.showModalDialog się blokuje).

    natomiast jeśli chodzi o przeładowanie, to najprościej przewinąć się przez
    serwer, czyli na przykład zasubmitować formularz.

    pozdrawiam uprzejmie
    Wiktor Zychla

  • 5. Data: 2009-04-24 07:24:44
    Od: drzejb <D...@g...com>

    On 23 Kwi, 09:28, "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu> wrote:

    > naprawdę? zawsze używałem window.open( tralalala, ..., "modal=yes" );
    > tyle że to było wywołanie nieblokujące (tzn. skrypt się dalej wywołuje,
    > natomiast na window.showModalDialog się blokuje).

    dodałem modal=yes i nic to nie zmieniło otwiera się okno ale nie jest
    modalne

    > natomiast jeśli chodzi o przeładowanie, to najprościej przewinąć się przez
    > serwer, czyli na przykład zasubmitować formularz.

    możesz jaśniej :)

  • 6. Data: 2009-04-24 13:03:29
    Od: "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu>

    > możesz jaśniej :)

    wywołać w javascript document.form1.submit();

  • 7. Data: 2009-04-24 19:33:50
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Fri, 24 Apr 2009 14:03:29 +0100, Wiktor Zychla <u...@n...com.eu> wrote:

    > wywołać w javascript document.form1.submit();

    Jak już co, to document.forms.form1.submit()

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");