  • 11. Data: 2010-10-18 12:24:18
    Temat: Re: astra II bertone - opinie
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:1asgoiv88w2pk.dlg@lepper.institute.com...

    > Poobijana, rozkradziona (brak radia i półki), z syfem pod maską (myty
    > silnik) i megasyfem w środku?
    > Tu masz ładniejszy za 500:
    > http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201041
    370705463/sort/priceasc/usedcars/model/astra/make/va
    uxhall/keywords/bertone/radius/200/page/1/postcode/n
    88pt?logcode=p

    Bez przegladu, czyli ledwo jezdzi i nie przeszedl, predkosciomiesz wariuje,
    silnik dlawi sie podczas przyspieszania i cala do lakierowania.

    Sam widzisz, jaka Bertone mozna kupic tak, zeby oplacilo sie jeszcze w
    polsce za 7000zl opchnac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-10-18 12:34:38
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    -skory-anglik-i1259632199.html

    > Astra to astra, zakochac to sie mozna w jakims klasycznym Astonie. ;)
    >

    > Pytanie, co w nim nie tak. Astra Bertone z tego rocznika w UK kosztuje
    > przynajmniej ?1500.
    >
    > http://pistonheads.com/sales/1672550.htm
    > http://cgi.ebay.co.uk/2000-VAUXHALL-ASTRA-1-8-BERTON
    E-FSH-55K-MILES-/180572251936?pt=Automobiles_UK&hash
    =item2a0af1e720
    > http://cgi.ebay.co.uk/2000-VAUXHALL-ASTRA-16V-BERTON
    E-GOLD-/170542827435?pt=Automobiles_UK&hash=item27b5
    2507ab

    Ta aukcja to był przykład ! Akurat ten mnie w ogole nie interesuje.

  • 13. Data: 2010-10-18 12:37:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "bagno" <b...@o...pl> wrote in message news:i9h7s5$kl6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    2507ab

    > Ta aukcja to był przykład ! Akurat ten mnie w ogole nie interesuje.

    Chcialem tylko zasugerowac, ze UK to nie niemcy, tutaj nie ma samych glupich
    emerytow, ktorzy nie wiedzac ile ich samochod jest wart oddaja go za paczke
    zelkow.

    Nie licz na jakies zabojcze okazje..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-10-18 14:24:17
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Widziałem ostatnia taką, nawet była żółta, tylko niestety nie w całości
    > tak samo żółta. Przód był jaśniejżółty od drzwi, które zarazem były
    > jaśniejżółte od tylnych błotników. Oczywiście bezwypadeczek, którym
    > dziadzio jeździł do kościoła.

    To pewnie temat powtarzany milion razy ale naprawdę można sobie tak
    bezkarnie sprzedawać rozbity złom jako auto bezwypadkowe w idealnym
    stanie ?

    Co w sytuacji kiedy widzę auto "bezwypadkowe" a znajomy mi mówi, że
    dopiero co widział te auto do połowy rozwalone ? Iść z tym na policje ?

    > Dziwnych dziadków mają w niemcowni,
    > kupują młodzieżowe, usportowione wersje zwykłych aut, żeby pomykać
    > do kościoła i do lidla na zakupy. O_o

    Ja kupuje żeby jeździć do reala. Dziadkiem nie jestem ale młodzież już chyba
    też niestety nie.

    > dziadka. I przede wszystkim nie od turasa z autohandlu.

    Obawiam się, że to odpada. Troche jednak za dużo z tym kłopotu.

  • 15. Data: 2010-10-18 14:30:04
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w
    >
    > Piekne, piekne, ale anglik. Chesz kupic "kontynentalne" czy
    > przeszczepic elementy na zwykla II ?

    > A nie lepiej gdzies w .de szukac ? Cena nie musi byc lepsza, ale
    > wybor kto wie.

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=13
    6038172&origin=PARK

    I czym to się różni od polskich ? Większe szanse, że nie rozbity ?

  • 16. Data: 2010-10-18 14:57:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    6038172&origin=PARK

    > I czym to się różni od polskich ? Większe szanse, że nie rozbity

    Przede wszystkim - jest :-)
    Spodziewam sie ze wiekszy wybor - rodacy chyba nie byli
    zainteresowani specjalnymi wersjami.

    A poza tym wieksze szanse ze nie rozbity, ze ogolnie w lepszym
    stanie.

    A ze drozej .. chce sie miec ladnie, to sie kupuje ladnie i na cene
    nie narzeka.

    A tak przy okazji mozna sie zastanowic ile takie auta moga
    kosztowac w Polsce, jesli to nie byl totalny szrot przy zakupie.

    J.

  • 17. Data: 2010-10-18 15:04:39
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-18 14:30, bagno pisze:
    > I czym to się różni od polskich ? Większe szanse, że nie rozbity ?

    większa szansa, że będzie zadbany i uczciwie serwisowany.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-10-19 10:21:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-18 10:58, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    >>> http://allegro.pl/opel-astra-bertone-2000r-1-8-klima
    -skory-anglik-i1259632199.html

    > Piekne, piekne, ale anglik. Chesz kupic "kontynentalne" czy przeszczepic
    > elementy na zwykla II ?

    Astra G ma niesymetryczna przegrodę (zresztą jak znakomita większość
    Opli od dawna) przekładka równa się gigantyczne rzeźbienie -
    zdecydowanie nie polecam takiej koncepcji :).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2010-10-19 15:54:37
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Astra G ma niesymetryczna przegrodę (zresztą jak znakomita większość
    > Opli od dawna) przekładka równa się gigantyczne rzeźbienie -
    > zdecydowanie nie polecam takiej koncepcji :).

    Nic nie zamierzam przerabiać.

  • 20. Data: 2010-10-20 12:48:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-19 15:54, *bagno* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Nic nie zamierzam przerabiać.

    A to spoko :)