  • 21. Data: 2013-02-18 10:22:10
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-17 23:16:56 +0100, "JoteR" <j...@p...pl> said:

    > Co do krótkich lub głuchych - zgoda. Odniosłem jednak wrażenie, że
    > Bydlę miało na myśli wszystkie niezrealizowane z różnych powodów
    > połączenia.

    Tu trafiłeś - mam na myśli WSZYSTKIE nieodebrane połączenia z
    NIEZNANYCH MI numerów.
    Jeśli numer znam - to oddzwaniam, w końcu wiem do kogo, a więc i wiem,
    czego się spodziewać mogę.

    (a w temacie - z numeru miejskiego da się na inkryminowany połączyć i
    raczej nie jest on poza granicami Polski, bo takie połączenie wymaga
    czegoś jeszcze...)

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2013-02-18 10:47:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > I co z tego? Jak nie dostarczy to będzie musiał przynieść jeszcze raz...
    > Wciąż jego interes aby się dodzwonić... Ech, ale macie zwyczaje w Polsce!

    Przyniesie za kilka dni albo zostawi w punkcie odbioru i samemu trzeba
    będzie się pofatygować.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 23. Data: 2013-02-18 11:19:12
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-02-16 19:53, the_foe pisze:
> [...]
    > wyglada jak tel. komórkowy orange, tyle, ze nie uzywaja prefixu 53 ze
    > wzgledu na to, ze to kierunkowy... Kuby!
    > Dzis to samo z innego numeru:
    > 221011957
    > wyglada na warszawski numer, ale w internecie sa dwie historie: jedni
    > mówią, że łączy on z Senegalem i polaczenie kosztuje na wejsciu 30zł.
    > Inni twierdza, ze to jakis denny telemarketing, na tyle bezczelny, ze
    > nawet oferte chca wcisnac na koszt rozmówcy ...
    >
    > mam konto orange on-line (na karte), da sie tam jakos zabiezpieczyc
    > przed wersja oddzwaniania za grubą kase?

    Zapytaj smsem, czy to prawda, że rucha psa jak sra?

    --
    F'pockokah :D

  • 24. Data: 2013-02-18 11:33:42
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 17 Feb 2013 20:47:53 +0100, Bydlę wrote:
    > Tak - wystarczy nie oddzwaniać NIGDY na numery niewpisane do książki
    > telefonicznej.
    > Fakt, że rada nie dla wszystkich, bo bezmyślni zawsze oddzwonią...

    Jak mniemam, nie wieszałeś nigdy żadnego ogłoszenia? I telefon mozesz
    odebrac absolutnie zawsze i wszedzie?
    Tak, wiem, mozna buraczanie zalozyc, ze odpowiadajacy na ogloszenie ma
    interes i ma wydzwaniac do usranej. Ale on rowniez moze przyjac takie
    samo ,,mądre'' zalozenie wobec oglaszajacego się i zadzwonic pod nr z
    kolejnego ogloszenia. Gdzie zostanie potraktowany poważniej.

    PS. Dlaczego warto oddzwonic do kuriera juz tu napisano, wiec nie bede
    się powtarzac.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2013-02-18 12:10:18
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał:

    > Tak, wiem, mozna buraczanie zalozyc, ze odpowiadajacy na ogloszenie ma
    > interes i ma wydzwaniac do usranej.

    Bo oczywiście codziennie wystawiasz 50 ogłoszeń i namiętnie wydzwaniają.
    Super.

    > PS. Dlaczego warto oddzwonic do kuriera juz tu napisano, wiec nie bede
    > się powtarzac.

    PS. Zamawiam przesyłki tymi kurierami, którzy mi pasują, zawsze znajdę taką
    ofertę. Oczywiście ogólnie wiadomo, że dany rejon miasta obsługują ci sami
    kurierzy. I oczywiście każdy myślący ma ich numer. Coś jeszcze Ci sieroto
    wytłumaczyć?

  • 26. Data: 2013-02-18 12:21:16
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2013 12:10:18 +0100, Tomek wrote:

    > Bo oczywiście codziennie wystawiasz 50 ogłoszeń i namiętnie wydzwaniają.
    > Super.

    W cytacie, ktory byles uprzejmy wyciac (a wiec miales go przed oczami),
    przedpisca napisal ,,NIGDY''. Nie jest to jakos specjalnie dlugie ani
    trudne slowo.

  • 27. Data: 2013-02-18 14:17:11
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-02-18 10:22, Bydlę pisze:

    > (a w temacie - z numeru miejskiego da się na inkryminowany połączyć i
    > raczej nie jest on poza granicami Polski, bo takie połączenie wymaga
    > czegoś jeszcze...)
    no tak, zapomniałem o magicznym plusie ;)

    --
    the_foe

  • 28. Data: 2013-02-18 14:27:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w

    >I co z tego? Jak nie dostarczy to będzie musiał przynieść jeszcze
    >raz...
    >Wciąż jego interes aby się dodzwonić... Ech, ale macie zwyczaje w
    >Polsce!

    Nie mowie nie, to co wyczyniaja nasi kurierzy mi sie nie podoba.
    Z tym ze to kwestia kierownictwa firm - obcieli koszty, a o jakosc
    uslug nie zadbali. Firm chyba czesto "zachodniego pochodzenia".

    Ale ... poczekamy, zobaczymy az w USA bedziecie takie mieli, czy
    gorsze :-)
    Na razie czytam ze US Mail ogranicza dzialalnosc w soboty :-)

    Zreszta ... u zamiast sie umowic na godzine, kurier przysyla sms
    "zostawilem u sasiadow".
    Ale o ile rozumiem, to w USA przyjezdza i zostawia paczke na progu ...
    tyle ze nikt nie kradnie.
    Ciekawe co w gorszych dzielnicach - tez nikt nie kradnie, czy oni nie
    zamawiaja nic poczta/kurierem ..

    J.

  • 29. Data: 2013-02-18 15:28:38
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-02-16 20:18, Waldek Godel pisze:

    > Jest taki jeden sposób, ale nie wiem czy sobie poradzisz, to jest
    > tylko dla
    > ultra-mega-hardkorowych hackerów i elektroników. W ogóle nie
    > powinienem go
    > zdradzać, więc nie mów nikomu.
    > Ten sprytny hack polega na tym, że jak się numeru nie zna, to się nie
    > oddzwania.

    Podejrzewałem, że tak to się skończy.
    Opozycyjna grupa dyżurna wykazała, że trzeba oddzwaniać.
    Trzeba było zdradzić jeszcze bardziej skomplikowany sposób : "używać
    mózgu",
    ale to już chyba niektórych przerasta.
    Uprzedzam odpowiedzi - "Uderz w stół ..."
    L.

  • 30. Data: 2013-02-18 16:39:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 15:28:38 +0100, Leszek napisał(a):

    > Trzeba było zdradzić jeszcze bardziej skomplikowany sposób : "używać
    > mózgu",
    > ale to już chyba niektórych przerasta.

    " po pierwsze - brak armat..."

    --