  • 11. Data: 2009-10-28 17:33:32
    Temat: Re: atman czy netia?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A skąd takie zdecydowanie u wszystkich mimo gorszego medium ?

    wiesz wole gorsze medium i lepszy BOK ;)

    Icek

  • 12. Data: 2009-10-28 22:45:12
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik krzysztof manijak napisał:
    > witam,
    >
    > potrzebuję subiektywnych opinii uzytkowników - mam do wyboru w podobnej
    > cenie łącza 10/10 Mbps z atmana i netii. atman radiem, netia światłowód.
    > interesują mnie odczucia odnośnie jakości - awarie, obsługa,
    > niezawodność. z góry dzięki.

    Daj spokój i nie pytaj o rzeczy oczywiste i wybieraj ATM. Netia powoli
    zmierza w kierunku 'druga Tepsa' z tym, że Tepsa nie ma takich problemów z
    jakością jak Netia. Zajrzyj do archiwum, a dowiesz się co ludki sądzą o
    jakości Netii. Znajdziesz wśród tych wypowiedzi moje 0.03 PLN - zdecydowanie
    negatywne niestety.

    --
    Ślązak

  • 13. Data: 2009-10-29 08:21:36
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Pytanie, czy to światło już jest, czy nie, bo jesli go nie ma, to nie
    wiadomo kiedy będzie i nie sugerowałbym sie zapisami z umowy z netią. ;)

    Generalnie ATMAN.