  • 11. Data: 2010-10-21 20:25:20
    Temat: Re: auto - "sprzętowóz"
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kesser" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:54d7c6b6-02ef-4bb5-98a0-59eea79fdb7b@s4g2000yql
    .googlegroups.com...
    On 21 Paź, 19:18, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "kesser" <d...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:03478135-8136-4e32-b3c3-8d693ccabc13@
    30g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]
    > Rozważany jest silnik benzynowy + gaz (więc muszą się lubić :-)) bo
    > diesel będzie droższy w zakupie, a nie koniecznie super tani w
    > eksploatacji.
    > W związku z ceną nie oczekuję cudów więc do auta muszą być tanie i
    > dostępne części.
    > Przejrzałem forum i pojawiają się galaxy, sharan itp. nie wiem jak tam
    > wygląda zawieszenie?
    > Może jakiś amerykaniec voyager, caravan itp.?
    > Są to wyjazdy turystyczno-sportowe więc raczej blaszak przerobiony
    > odpada ma być minimum cywilizacji w środku :-).
    > Z góry dzięki za wszelkie sugestie i pomysły.

    T4 i owszem tylko, że carawelki jednak drogie a t4 przerobiony na
    cywila trochę toporny i jednak bez wyposażenia.
    Z załadunkiem przyczepy to jest ogólnie kiepsko bo idzie pod sufit i
    wszystko jest ciężkie.

    Hyundai H200, Peugeot Exper/Citroen Jumpy/Fiat Scudo, Mitsu L400 (ale
    ciezko osobowe trafic), Nissan Vanette (tez ciezko trafic)

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2010-10-21 20:51:27
    Od: kesser <d...@g...com>

  • 13. Data: 2010-10-21 22:54:19
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam
    szukalem kiedys czegos takiego dla siebie ale kupilem VW T3 1,6TD.
    Samochod raczej dla pasjonata wiec nie polecam ;)
    Pamietam, ze bardzo dobre opinie mialy na autocentrum.pl Fiat Ulysse i
    jego francuskie blizniaki (Peugeot 805?, Citroen??). Z tym, ze te
    starsze - z lat 93-96. Proste w budowie i bardzo wygodne, stosunkowo
    niezawodne. Nowsze byly mocno krytykowane. Znajomy ma Fiata scudo (to
    chyba uboga wersja Fiata Ulysse?) i sobie chwali. Plusem jest to ze
    silnik diesla przepali wszystko co do niego wlejesz, lacznie z
    "frytkami".
    Inna opcja to Mitsubishi L300, same peany na jego czesc. Jak trafisz
    wersje 4x4 to bedzie extra ;)
    http://www.youtube.com/results?search_query=l300+4x4
    &aq=f
    Widzialem gdzies filmik jak taki L300 jezdzi po wodzie zanurzony po
    dolne krawedzie szyb.

    pozdr
    Piotr

  • 14. Data: 2010-10-22 09:07:10
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 21 Paź, 20:25, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "kesser" <d...@g...com> napisał
    >     Hyundai H200, Peugeot Exper/Citroen Jumpy/Fiat Scudo, Mitsu L400 (ale
    > ciezko osobowe trafic), Nissan Vanette (tez ciezko trafic)
    L400 to 4x4, lepiej szukac pod haslem Space Gear.
    Nissan Vanette to za te pieniadze bedzie wersja ciezarowa.
    Lepiej szukac normalnego Nissana Serena - na "+" naped na tyl i resory
    piorowe; minusem jest silnik pod siedzeniami. Przy czym w tym modelu
    benzynowy 2.0 jest lepszym wyborem od diesli - 2.0D jest za slaby a
    2.4D za glosny do cywilizowanej turystyki.
    pozdrawiam, tomek

  • 15. Data: 2010-10-22 10:04:55
    Od: kesser <d...@g...com>

    "kesser" <d...@g...com> napisał

> [...]
    > benzynowy 2.0 jest lepszym wyborem od diesli - 2.0D jest za slaby a
    > 2.4D za glosnydocywilizowanej turystyki.

    Te Espace chodzą mi po głowie, zawsze mi się podobały ale zawsze się
    bałem ich awaryjności i cen części

  • 16. Data: 2010-10-23 22:35:56
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4cc03da6$1@news.home.net.pl...

    > - http://otomoto.pl/opel-zafira-1-8-benzyna-7-miejscow
    y-C15581624.html

    Ale te ostatnie dwa siedzenia to dla tych co za karę będą jechać :D
    Poważniej mówiąc te siedzenia to się nie nadają do jazdy, lecz do
    podwiezienia dodatkowych osób w razie konieczności na bardzo krótkim
    dystansie.

    Ja proponuję się zainteresować Eurovanem (Fiat Ulysse, Citroen Evasion,
    Lancia Zeta, Peugeot 806) to sa wszystko te same samochody, ale firmowane
    przez różnych producentów. Auta te są bardzo wygodne. Posiadają 7 wygodnych
    siedzeń lub 5 wygodnych siedzeń + jedna 3-osobowa kanapa. Siedzenia w 2 i 3
    rzędzie można w kilka sekund zdemontować i mamy bagażówkę.
    Przednie fotele mają możliwość obracania do tyłu - czyli możliwość robienia
    imprezki w aucie. Ułatwiają to także rozsuwane boczne drzwi. Auta te
    posiadają bardzo bogate wyposażenia, a dzięki bardzo dobremu ocynkowi
    praktycznie niezniszczalne przez rdzę, oczywiście o ile nie były bite.
    Części nie są drogie. Za 10 tys. kupi się roczniki 1996-1998 z silnikiem
    benzynowym + LPG o mocy 120-150KM lub turbodieslem o mocy 110KM czyli
    wystarczająco mocne i dynamiczne z klimą i pełną elektryką.

  • 17. Data: 2010-10-23 22:39:34
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A T4 zadnego nie znalazles ?

    T4 czy Caravelle w dobrym stanie to trzeba liczyć ok. 20 tys.
    Poniżej tej kwoty trudno znaleźć niezajeżdzonego żęcha.