  • 1. Data: 2010-10-21 07:58:44
    Temat: auto - "sprzętowóz"
    Od: kesser <d...@g...com>

    Witam
    Potrzebuję kupić auto do 10 tyś z minimum 7 miejscami do wożenia ludzi
    i sprzętu. Sprzęt jeździ także na przyczepce (200 - 500 kg) więc
    raczej jakieś sztywne zawieszenie z tyłu.
    Rozważany jest silnik benzynowy + gaz (więc muszą się lubić :-)) bo
    diesel będzie droższy w zakupie, a nie koniecznie super tani w
    eksploatacji.
    W związku z ceną nie oczekuję cudów więc do auta muszą być tanie i
    dostępne części.
    Przejrzałem forum i pojawiają się galaxy, sharan itp. nie wiem jak tam
    wygląda zawieszenie?
    Może jakiś amerykaniec voyager, caravan itp.?
    Są to wyjazdy turystyczno-sportowe więc raczej blaszak przerobiony
    odpada ma być minimum cywilizacji w środku :-).
    Z góry dzięki za wszelkie sugestie i pomysły.

  • 2. Data: 2010-10-21 08:27:27
    Temat: Re: auto - "sprzętowóz"
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    IMO 10 tys PLN to troche malo jak na autko w dobrym stanie i z
    cywilizacja w srodku.

    Wangog

  • 3. Data: 2010-10-21 11:03:21
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    kia carnival
    i pb i td OK

  • 4. Data: 2010-10-21 14:14:37
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kesser wrote:

> [...]
    > odpada ma być minimum cywilizacji w środku :-).
    > Z góry dzięki za wszelkie sugestie i pomysły.

    Ja bym poszukał jakiegos wielkiego amerykańskiego vana, takiego
    prawdziwego.

    Kiedyś u majstrów od klimy wsiadłem sobie do takiego chyba
    pełnoletniego zdaje się chevroleta. Masakra. Klima czterostrefowa ;-),
    miejsca tyle że widziałem mniejsze biura...

    Z przodu dwa miejsca, potem dwa rzędy kanap po 3 i nadal bagażnik z
    półtora metra długości...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-10-21 15:18:21
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-10-21 07:58, kesser pisze:
    > Witam
    > Potrzebuję kupić auto do 10 tyś z minimum 7 miejscami do wożenia ludzi
    > i sprzętu. Sprzęt jeździ także na przyczepce (200 - 500 kg) więc
    > raczej jakieś sztywne zawieszenie z tyłu.

    A tak we wolnej chwili rzuciłem łokiem na allegro i do 10 tys możesz
    celować w:
    http://moto.allegro.pl/mercedes-200td-combi-7-miejsc
    -i1274685014.html
    lub całkiem cywilizowane (klima 2-strefowa):
    http://otomoto.pl/renault-espace-klima-7-miejsc-sied
    zacych-C14711810.html
    ewentualnie dołożyć trochu i wybór robi się większy:
    - http://otomoto.pl/kia-carens-rs-klimatyzacja-6-miejs
    c-73tkm-C14059247.html
    - Mazda MPV -
    http://otomoto.pl/mazda-mpv-diesel-7-miejsc-ful-opcj
    a-C13638326.html
    - http://otomoto.pl/opel-zafira-1-8-benzyna-7-miejscow
    y-C15581624.html

    Ja osobiście chyba bym w Espasa celował.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 6. Data: 2010-10-21 15:43:05
    Od: kesser <d...@g...com>

    On 21 Paź, 15:18, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > Ja osobiście chyba bym w Espasa celował.
    >
    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

    Ten mercedes 7 osób to chyba dowcip?
    Zawsze mi się espace podobały ale nie wiem czy zawiecha wytrzyma
    targanie przyczepki.

  • 7. Data: 2010-10-21 17:19:32
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Zawsze mi się espace podobały ale nie wiem czy zawiecha wytrzyma
    > targanie przyczepki.

    Jak prawidłowo rozłożysz ładunek to zawieszenie tego nie odczuje. Bałbym sie
    o półosie, skrzynie i sprzęgło.
    --
    Marek P.

  • 8. Data: 2010-10-21 19:18:27
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kesser" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    A T4 zadnego nie znalazles ?

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-10-21 19:30:35
    Od: kesser <d...@g...com>

    On 21 Paź, 19:18, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > odpada ma być minimum cywilizacji w środku :-).
    > Z góry dzięki za wszelkie sugestie i pomysły.

    T4 i owszem tylko, że carawelki jednak drogie a t4 przerobiony na
    cywila trochę toporny i jednak bez wyposażenia.
    Z załadunkiem przyczepy to jest ogólnie kiepsko bo idzie pod sufit i
    wszystko jest ciężkie.

  • 10. Data: 2010-10-21 20:23:42
    Od: kesser <d...@g...com>