  • 1. Data: 2010-01-22 09:13:17
    Temat: automat hdmi
    Od: Mac <r...@g...com>

    przeszukalem gupe i google i nic konkretnego nie znalazłem... otoz
    chcialbym sie dowiedziec czy da rade zrobic zeby po wlaczaniu dekodera
    lub dvd obojetnie, ktory jest polaczony kabelkiem hdmi z telewizorem
    automatycznie wskakiwala wizja tak jak jest to w przypadku euro
    złącza? kombinuje i kombinuje i nic mi nie wychodzi a nie lubie jak mi
    dwa piloty leza i musze je dotknac aby cos obejrzec.
    maciek

  • 2. Data: 2010-01-22 09:48:34
    Temat: Re: automat hdmi
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Z tego co kojarzę urządzenia muszą obsługiwać ten sam standard. Np. u LG to
    jest SimpleLink. Naciskasz play w dvd i tv się włącza i ustawia na
    odpowiedni input. Itd.

    PC

  • 3. Data: 2010-01-22 11:23:08
    Od: Mac <r...@g...com>

    On 22 Sty, 10:48, "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Z tego co kojarzę urządzenia muszą obsługiwać ten sam standard. Np. u LG to
    > jest SimpleLink. Naciskasz play w dvd i tv się włącza i ustawia na
    > odpowiedni input. Itd.
    >
    > PC

    a jesli chodzi o dekoder echostara w polsacie cyfrowym i tv panasonic?

  • 4. Data: 2010-01-23 18:38:58
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "Mac" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    Mój Sony tak działa. Moze to wina telewizora?

  • 5. Data: 2010-01-23 22:36:03
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-22 10:13, Mac pisze:

> [...]
    > lub dvd obojetnie, ktory jest polaczony kabelkiem hdmi z telewizorem
    > automatycznie wskakiwala wizja tak jak jest to w przypadku euro

    Większość przełączników HDMI (sterowanych pilotem IR, nie mechanicznych)
    ma standardowo tryb przełączania na źródło nadające obraz. Wtedy jeżeli
    jakiś sygnał zniknie (np. z DVD), na wyjście puszczany jest sygnał z
    kolejnego działającego wejścia (czyli np. z dekodera sat).

    Heh, tyle teorii - a w praktyce w moim przypadku nie sprawdza się taka
    teoria do końca bo tuner sat n'ki (nbox) cały czas wystawia cośtam na
    HDMI nawet gdy przełączy się go na standby. No i mój 5-wejściowy switch
    HDMI nie myśli nawet o automatycznej zmianie wejścia. Natomiast z
    odtwarzaczem DVD takie rozwiązanie się sprawdza.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-01-24 20:50:15
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    a jesli chodzi o dekoder echostara w polsacie cyfrowym i tv panasonic?

    proponuję pilota logitecha np harmony 525
    rozwiązuje definitywnie problemy tego typu.

  • 7. Data: 2010-01-24 20:54:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Jan 2010 21:50:15 +0100, nazgul wrote:
    >proponuję pilota logitecha np harmony 525
    >rozwiązuje definitywnie problemy tego typu.

    Ale swoje kosztuje.

    A na allegro sa piloty uniwersalne np mediona - nie uzywalem,
    a z opisu - i uczenie, i makra ..

    J.

  • 8. Data: 2010-01-24 21:20:28
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > Ale swoje kosztuje.
    >
    > A na allegro sa piloty uniwersalne np mediona - nie uzywalem,
    > a z opisu - i uczenie, i makra ..

    mam zaufanie do twórczości logitecha no i kolega chwalił to wziałem
    na allegro jest spora podaż poserwisowych/wystawowych (sprawnych) poniżej
    100zł
    dla elektronika to chyba gratka.
    w kazdym razie idea działania pilota słuszna i realizacja dobra.

  • 9. Data: 2010-01-25 01:43:12
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-24 22:20, nazgul pisze:

> [...]
    > poniżej 100zł
    > dla elektronika to chyba gratka.
    > w kazdym razie idea działania pilota słuszna i realizacja dobra.

    Przy czym Harmony są znacznie wolniejsze niż zwykłe dedykowane piloty.
    Zarówno autorepetycja, jak i zwykłe pojedyncze przesłanie rozkazu (np.
    zwiększenia głośności) wychodzą im dużo wolniej. Trzeba to mieć na
    uwadze. Aha, nawet gdy się skróci czasy w konfiguracji klawisza.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/