  • 1. Data: 2007-08-21 13:36:17
    Temat: awaria w GTS?
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Witam,

    ktoś coś więcej wie o awarii w GTS? Może przybliżony czas usunięcia
    usterki...

    niezbyt fajowsko to wygląda:
    http://217.153.108.10/matrix/

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 2. Data: 2007-08-21 13:40:14
    Temat: Re: awaria w GTS?
    Od: "adm" <a...@a...pl>

    > ktoś coś więcej wie o awarii w GTS? Może przybliżony czas usunięcia
    > usterki...
    >
    > niezbyt fajowsko to wygląda:
    > http://217.153.108.10/matrix/

    A ktos sie moze dodzwonil?
    Mnie od 12.00 sie nie udalo a robilem kilkanascie podchodow.
    A.

  • 3. Data: 2007-08-21 13:40:32
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Łukasz Morawski pisze:
    > Witam,
    >
    > ktoś coś więcej wie o awarii w GTS? Może przybliżony czas usunięcia
    > usterki...
    >
    > niezbyt fajowsko to wygląda:
    > http://217.153.108.10/matrix/

    Kolo 13 powiedzieli mi, ze jeszcze nie wiedza w ktorym miejscu swiatlo
    zostalo przeciete. Podobno po odnalezieniu tego miejsca usuniecie awarii
    mze potrwac ok. 6h.

    --
    Jarek Pudelko

  • 4. Data: 2007-08-21 13:42:22
    Od: "adm" <a...@a...pl>

    > Kolo 13 powiedzieli mi, ze jeszcze nie wiedza w ktorym miejscu swiatlo
    > zostalo przeciete. Podobno po odnalezieniu tego miejsca usuniecie awarii
    > mze potrwac ok. 6h.

    4 godziny minelo i nie wiedza. Chyba sprawdzaja to wzrokowo odkopujac
    swiatlowody :).
    A.

  • 5. Data: 2007-08-21 13:48:34
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    adm pisze:

    > 4 godziny minelo i nie wiedza. Chyba sprawdzaja to wzrokowo odkopujac
    > swiatlowody :).

    być może nie posiadają reflektometru :)

    Może znowu (tak jak kilka miesięcy temu) ktoś wszedł na linie wysokiego
    napięcia i próbował odciąć światłowód!

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 6. Data: 2007-08-21 14:24:35
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > ktoś coś więcej wie o awarii w GTS? Może przybliżony czas usunięcia
    > usterki...

    hehe, znowu wszyscy lecą tym samym kablem ?
    ATMAN to samo, mają na szczęscie jakieś obejście, ale nie wyrabia.

    Marcin

  • 7. Data: 2007-08-21 14:38:56
    Od: "Paulina" <r...@h...com>

    "Łukasz Morawski" <l...@l...net> wrote in message

    > być może nie posiadają reflektometru :)

    Kto, GTS Energis???

    pnxoxc

  • 8. Data: 2007-08-21 14:42:42
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 21.08.2007 Paulina <r...@h...com> napisał/a:
    > Kto, GTS Energis???
    > pnxoxc

    pozdrawiamy gts energis ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 9. Data: 2007-08-21 15:29:30
    Od: Krzysiek <k...@z...kom.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 15:36:17 +0200, Łukasz Morawski napisał(a):

    > Witam,
    >
    > ktoś coś więcej wie o awarii w GTS? Może przybliżony czas usunięcia
    > usterki...

    [ciach]
    W tej chwili zgodnie z tym co widać w "matrixie" problemu nie ma.
    Ciekawe, kiedy GTSE zadzwoni poinformować o usunięciu awarii.

    --
    Krzysztof Krych

  • 10. Data: 2007-08-21 17:08:31
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 21 Aug 2007 15:36:17 +0200, Łukasz Morawski wrote:

    > ktoś coś więcej wie o awarii w GTS? Może przybliżony czas usunięcia
    > usterki...
    >
    > niezbyt fajowsko to wygląda:
    > http://217.153.108.10/matrix/

    Wooooow, fajna stronka :>